Hoi ik doe al jaren voorspellen met Geomantie. Geomantie is een oude voorspelkunst uit de middeleeuwen, die jammer genoeg in vergetelheid is geraakt, terwijl het een behoorlijk accurraat voorspellingssysteem is. ik ben, voor zover ik weet, een van de weinigen in Nederland die nog met Geomantie werkt. Heb jij een vraag, stel hem zo duidelijk mogelijk via pb, met je volledige naam erbij, ik heb geen foto nodig, maar kan wel makkelijk zijn, indien je bijvoorbeeld een vraag stelt voor je man of je kind. Ik reageer altijd, al kan het soms een paar daagjes duren, soms heb ik geen tijd en ook geomantie vraagt voor de interpretatie enige energie. Ik hoor het wel, Groetjes Mamabri
Dames, ik stop er even mee, stuur gerust een aanvraag, maar ik heb er nog wat staan die ik nog doe en morgen en overmorgen ben ik vrij druk, Maar ik beantwoord iedereen, al kan het een paar daagjes duren.
Ik krijg regelmatig de vraag wat Geomantie is en hoe het werkt. Ik zal het proberen uit te leggen hoe ik werk. Bij Geomantie werk je met tetagrammen. Een tetagram is een figuur dat opgebouwd is uit even of oneven getallen. Oneven is een rondje, even zijn er 2. Elk tetagram bestaat uit 4 regels met rondjes. Voor een voorspelling maak ik 4 basis tetagrammen, die ik krijg door of blindelings streepjes zetten, of muntjes pakken. Aan de hand van het aantal muntjes zet ik rondjes voor even en oneven getallen. Na 4 tetagrammen moet ik rijen maken om er weer 4 te krijgen. Daarna moet ik rijen bij elkaar tellen, om uiteindelijk tot 2 tetagrammen te komen, de Getuigen. De getuigen tel ik bij elkaar op om zo tot een eindoordeel te komen, het eindoordeel is de Rechter. De rechter is bepalend, maar de getuigen zijn medebepalend. Krijg ik bijv een slechte rechter, maar wel 2 goede getuigen dan zwakken de getuigen het slechte karakter van de rechter af. Krijg ik daarentegen een goede rechter, maar wel bestaande uit bijv 1 goede en een slechte getuige, telt de rechter wel het zwaarste mee, maar de slechte zwakt hem iets af. Zo kan het dus zijn dat 2 mensen met dezelfde vraag dezelfde rechter hebben, maar mede door de getuigen totaal andere uitkomsten krijgen. Geomantie is dus echt maatwerk. Het is heel moeilijk om het goed uit te leggen, maar ik hoop dat jullie het ietsjes meer snappen hoe Geomantie werkt.
Alle aanvragen die tot 19.00 uur worden gedaan, worden vandaag nog beantwoord. Daarna pas weer maandag, aangezien ik het weekend weg ben.
Helaas zie ik nu pas dat ik vandaag tot 19u een pb had kunnen sturen! Via mijn gsm kan ik niet reageren op mijn pbtjes
Jawel maar heb even een stop gehad tussendoor, ik gooi hem nu wel weer open, dus stuur maar pb. Ik ga pas vanavond weer beantwoorden,
Pendel je nog? Of wanneer kun je weer aanvragen verwerken? Ik zou je graag een verzoek willen sturen.
Slotje is eraf, zie bericht 13 Ik ga niet zo vaak op slot, alleen als het echt even in de thuissituatie te druk wordt.