sprongetje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by dorisn, Nov 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik twijfel een beetje of alyssa nou een sprongetje heeft of dat het iets anders is.

ze is knorrig, uit dr hum en lui, ze huilt snel en is weer aan het miepen met eten en slapen.
    ze slaapt op tijden dat ze eerst eten kreeg en is wakker op de tijden dat ze normaal slaapt. ook is ze tegenwoordig weer om 6.15 wakker (eerst 7.30)
    ze is zo sinds de klok is verzet en ik weet echt niet wat het kan zijn.

ik heb ff op een sprongenschema dat ik heb gekeken en daar staat op dat ze volgende week een sprong krijgt.
    is ze nu eerder of is het wat anders?
    ze kan wel weer een aantal nieuwe dingen.

liefs doris

2. fantasy

fantasy Actief lid

Jul 24, 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Klinkt mij inderdaad als een sprongetje. Ik lees wat overeenkomsten met wat Liam nu ook heeft (heb net een superlang verhaal zitten schrijven in een door mij geopend topic), maar had nog niet gedacht aan een sprongetje. Liam is overigens soms wat eerder met sprongetjes dan de aangegeven aantal weken, kan te maken hebben met dat hij is geboren bij 42,5 weken.
    Liam is net als jouw kindje rond het verzetten van de klok z'n ritme gaan veranderen en ik had me ook af lopen vragen of het hiermee te maken had. Mopperig was hij tot gisteren niet. Gisteren was hij huilerig in de middag en vannacht heb ik een paar keer bij zijn bedje gestaan. omdat hij ging snikken. Even een aai over zijn bolletje, een zoen en zijn knuffellapje goed aangeven en dan was het wel weer goed, maar normaal gesproken hoor je hem niet 's nachts.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    kan gerust een week eerder zijn hoor. Het zijn plusminus tijdstippen he!
    Onze Demi had die sprong waar Doris nu in zou zitten zeker 14dg eerder dan in het boek stond.

Share This Page