Hoi, Ik vraag me iets af: Gisteren had ik een positieve ovulatietest. Ik heb al eeen paar dagen duidelijke ovulatiepijn en vruchtbaar slijm. Ik heb ook het persona teststaafje gebruikt, deze gaf gisterochtend ook duidelijk mijn ei aan. (gebruik al een paar dagen, sinds dat ik ovulatiepijn voelde en slijm heb gezien, ovulatietesten en persona teststaafjes, zag duidelijk dat deze dus steeds meer richting positief gingen) Vandaag negatieve ovulatietest (weer een dititale van clearblue, heb om 15uur getest) en de persona gaf vanochtend nog wel 2 even dikke strepen aan, dat mn ei dus net geweest zou moeten zijn, of er bijna is omdat de lh piek verder voor de eisprong ligt en zo'n test de lh piek meet. Dus heel vlak voor je ei geef een test denk ik negatief aan? KLopt dit? Want mijn temp was vanochtend laag, ik verwacht dus wel dat hij morgen omhoog gaat dan. Heb trouwens wel uur vroeger getempt, heb ik alleen niet zo in FF genoteerd. Heeft iemand dit wel eens vaker zo gehad, dus een positieve ovutest, dag erna nog lage temp maar wel negatieve ovutest (de dag erna dus) Ik hoop dus dat mijn temp morgen wel omhoog is, zou wel moeten. Voel nog lichte ovulatiepijn, was gisteravond erger, paar fellere steken. Maar als ik hem gisteravond gehad heb, mijn ei, dan zou mijn temp toch al hoger geweest moeten zijn? Heb om 7uur vanochtend getempt, dus zou kunnen dat mn ei iets daarna is geweest dan? Liefs Syl [/url]
ik heb hetzelfde heb 2 dagen lang een positieve ovutest gehad terwijl me temp wat hoger was dan normaal.daarna een negaieve ovutest dus dacht me eisprong is geweest alleen me temp is die dag lager. kijk maar even naar mijn kaartje.hoop dat ie morgen omhoog gaat me temp.ga nu dus wel twijvelen of het allemaal wel gaat zoals het hoort te gaan daarbinen. groetjes http://www.fertilityfriend.com/ttc/inde ... nterface=0
En? Is je temperatuur inderdaad omhoog gegaan? Zou idd wel moeten, gezien alle testen enzo... (en hoe krijg je je kaartje zo groot hier? Ik krijg altijd een mini-versie... )
@Miss mimi: je kaartje doet het niet, ik krijg mn eigen kaartje En als je ovu test negatief is betekend het niet dat je ei is geweest. De dag dat je temp dipt is de dag dat je ei komt. Dus dikke kans dat vandaag je ei springt En morgen zal je temp dan (flink) gestegen zijn.
Valt weinig van te zeggen zo met al die open rondjes. Voor een overzichtelijk kaartje kan je het best elke dag op hetzelfde tijdstip tempen.
ja ik weet het doe ik normaal ook altijd maar ben in dat weekend iedere keer zo laat naar bed gegaan en heb door de wekker heen geslapen vandaar. ga vanaf nu weer iedere ochtend om 7 uur tempen. groetjes