Hoi allemaal, Vorige week woensdag of donderdag heb ik mijn eisprong gehad (6 dagen later dan bij vorige cyclus). Sinds afgelopen weekend heb ik een menstruatiegevoel in mijn buik en sindsdien weer een menstruatiegevoel, sinds maandag heb ik een erg opgeblazen gevoel met name in mijn onderbuik. Vanochtend had ik een erge steek (heel kort) in mijn buik. Ook heb ik maandag en dinsdag wat steken in mijn borsten gehad. Ben benieuwd of er meiden zijn die dit ook hebben of hebben gehad, ben erg benieuwd naar de ervaringen! groetjes chantal
HOi, Ik heb ook last van buikpijn, en ik heb ook last van diarree.. Pijn in mijn borsten heb ik nooit gehad, weet ook niet hoe dat voelt? Melek
hai Ch28 Heb ook last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik, al een dag of 5, lijkt heel erg op onigipijn dus ben benieuwd.. mijn tepels zijn sinds gisteren supergevoelig, het kan alle kanten op. en vanmorgen toen ik in de bus zat naar mijn werk, kreeg ik hele felle gemene steken in mijn buik, linksonderin,,weet niet wat dit is? duurde ongeveer 5 min.. iemand een ideetje?
Spannend he, vind dat ook! Is ook best lastig vind ik, zo'n opgeblazen onderbuik. Ben ook erg benieuwd wat dat betekent. Mijn borsten zijn nog niet gevoeliger ofzo, heb alleen die steekjes gehad. Dat is nu ook minder. Heb van het weekend ook pijn achter mijn schaambot gehad, iemand daar bekend mee? Een steek in je buik na je ei kan innesteling zijn, dat gebeurt meestal 5-7 dagen na je ei en kun je voelen.
ik heb ooki vanaf een paar dagen na mijn ei krampen in mijn buik gehad heb nu nog steeds krampen en had dinsd. al ongi moeten zijn. ook die felle steken linksonderin herken ik, die had ik gisterenavond ! waarop ik dacht ongesteld te worden maar nee dus.. morgen weer een testje ertegen aan.
hey sillaah heb vanmorgen nog getest, ik dacht een heel licht streepje te zien, maar kan ook mijn verbeelding zijn... het is zo onzeker allemaal he?
ja he, ik wil het nu weten, of ongesteld of zwanger, maar hier word je gek van ! mischien moet je nog een keer testen met een test van een ander merk ? hoop het voor je !
ik hoop het ook voor jou, voor iedereen die het graag wil! Ik duim voor jullie! Nee ik wacht nu tot maandag met testen, dan heb ik misschien wat meer kans...
heej meid, die symptonen die jij schreef had ik ook. 7 dagen na mijn ei ook bruine afscheiding gehad, gevoelige borsten en menstruatie achtige pijntjes...ik hoopte dat het zover zou zijn. helaas ben ik dinsdag ongi geworden. ik hoop voor jou dat het wel raak is.
@ch28 Hier ook klachten. Ik heb dinsdag 28/10 mijn eisprong gehad. Afgelopen weekend veel last gehad van steken (innestelling?) en zelfs uitstraling naar de voorkant van mijn bovenbenen (leek wel spierpijn). Ik heb een vol gevoel, steekjes en drukkend gevoel onder t.h.v. mijn schaambeen en kriebels in mijn buik. De eerste dagen na mijn eisprong veel dikke, witte afscheiding gehad en nu is het inmiddels wateriger en een stuk minder. Mijn borsten zijn wel wat voller geworden, maar doen geen pijn. Alleen mijn tepels zijn gevoelig Verder ben ik al een dag of 3 misselijk 's ochtends en sinds gisteren ook 's avond en nu vanmiddag ook weer. Ik kan over 5 dagen testen en ik vind het deze maand best wel spannend . Ik ben pas 3 maanden gestopt met de pil, maar wel direct een regelmatige cyclus en een eisprong . De afgelopen maanden wel symptomen gevoeld, maar niet zo erg als deze maand. Jij ook sterkte de komende dagen, ik zal voor je duimen
hoi hier ook de klachten. steken aan mijn rechter kant van mijn buik opgeblazen gevoel eer gister was ik even misselijk een half uur. krampjes onder in de buik. steken in mijn borsten en gevoelig sinds vandaag. over twee dagen kan ik testen nou ja 1 maar hou twee dagen aan. mijn moeder zegt dat ik er deze maand anders uit zie, maar zit ook aan clomid dus mischien komt het daar ook wel door. meer dan afwachten kunnen we helaas niet succes allemaal liefs
Ik heb vanochtend zo'n gevoelige test van sensitest gedaan, kon me niet meer inhouden. Deze was negatief ... Maar ben natuurlijk ook wel erg vroeg. Ga nu maar wachten tot mijn NOD denk ik, dat is woensdag. Hoop zo dat ik te vroeg getest heb en dat ik volgende week toch nog een positieve test in mijn handen heb!
Haha, ik heb ook vanochtend getest, maar ook hier helaas negatief. Ik ga nu ook proberen geduldig te wachten tot volgende week.
hier nog 1 die weeeeer te vroeg getest heeft! vanmorgen nega met CB digitaal.... over 3 dagen weer testen... Liefs Jojo succes allemaal enne, wel even laten weten op dit topic he?
Nou, inmiddels 1 dag overtijd en nog absoluut geen gevoel dat ik de op bezoek ga krijgen. Morgenochtend wil ik, als het er nog steeds niet is, gaan testen. De klachten zijn wel wat minder. Ik heb voornamelijk nog last van een misselijk gevoel, pijnlijke borsten, veel plassen en een verminderde eetlust. Ook de laatste 4 dagen heel veel last van moodswings, ik kan om het minste en geringste in huilen uitbarsten. Hoe is het met de rest van de meiden?
Hoi Nathalie! Vanmorgen nog nega getest, ik ga donderdag weer testen! Heb last van lage rugpijn, met vlagen, heel moe, pijnlijke tepels, en veel speeksel vorming.. we houden elkaar op de hoogte! Liefs Jojo
Dit zijn mijn symptomen: *Moet erg veel plassen de laatste dagen *En jeukende (.)(.) *Gespannen (.)(.) *Meer trek dan normaal *Spierpijn in bil *Pijn in mijn onderrug *Gevoel dat ik ongie moet worden *Af en toe krampen en steken *Slaap slecht