allerlei klachten

Discussion in 'Zwanger worden' started by manny82, Oct 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Hallo

Misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb al een paar dagen erg veel last van mijn onderbuik, en rug en ook een vreemd gevoel van onderen zeg maar. (dacht heb vast blaas ontstekking) aangezien ik dit nog nooit gehad heb. En de druk in de buik leek wel het zelfde als de zwangerschap.

Ik ben 1,5 week terug ongesteld geweest en gisteren dus trouw mijn urine naar de ha gebracht. GEen blaasontstekking. Zal de griep op eisprong wel zijn werd gezegd. Maar de pijn zit er nog steeds en de kleine plasjes om het uur ook nog.

Ik heb altijd een cyclus van 5 tot 7 weken dus een eisprong klinkt niet logisch in mijn geval want dan zou ik nog geen 4 weken zijn.

Had wel maandag en vandaag erg veel slijm en erg doorzichtig en rekbaar (test wel vaker het slijm maar zo had ik het nog nooit gezien)

Iemand ideeen.

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    klinkt toch als een eisprong (die er aan zit te komen?) geen idee anders.

3. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ik heb ook al een paar dagen allerlei klachten:(

Buikpijn,misselijk,Veel wit verlies,Moe,en ook een beetje jeuk van onderen(sorry;))

Heb gistere een testje gedaan(van Kruidvat)
    en die was Negatief..
    kan iemand mij helpen..
    weet iemand wat dit allemaal kan betekenen?
    Liefs

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    @manny: klinkt wel als een eisprong inderdaad die er aan gaat komen. Want als dat het niet is zou ik het ook niet weten...ik zou het even in de gaten blijven houden en als dit langer dan 2 of 3 dagen aanhoudt even langs je huisarts

5. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Bedankt voor de snelle reacties heb dit natuurljk al vanaf vrijdag en wat denk je belt de ha vanmiddag en verteld dat ze toch even de urine op kweek heeft gezet en nu heb ik een hele lichte blaasontst. qua klachten niet echt passends maar krijg wel een kuurtje.

En kan inderdaad een eisprong zijn maar wat dan vroeg vergeleken met al die ander cyclussen.
    Ik hoop het mag ook wel een keertje korter worden.

6. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0

Ben je overtijd dan??
    Wit verlies had ik in de zwangerschap wel veel. Voor een eisprong is het altijd doorzichtig.
    De jeuk kan wel een schimmelinf. zijn en het wit verlies ook wel. Mijn vriendin heeft ook vaak een schimmelinf. ze is er erg gevoelig voor.

Heb anders ook geen idee.

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Nou overtijd,, ik zou het niet weten ben sinds het stoppen met de pil niet meer Ongi geweest.. dit is al de 74ste dag:(
    ik zit ook aan een schimmelinfectie te denken (Bah! klinkt wel vies:()

8. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    o das je vervelend zeg, ben je al naar de ha geweest??
    74 dagen is een heel eind ik vind 7 weken al lang maar zowat 11 is toch helemaal erg. Gewoon gaan en een beetje aandringen dan maar. En urine inleveren zou ik doen.

succes

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ja ik ben er al geweest maar ze willen me pas bij een half jaar helpen

10. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Nou das je helemaal vervelend. Dokters soms ook. Ze kunnen toch wel gewoon even onderzoeken is dat nu zoveel moeite.
    Soms.......

Share This Page