hallo meiden! ik ben met mijn temp bezig de eerste maand .. maar ik heb eigelijk elke keer ongeveer 36,5 of 36,7 maar nu blijft me temp boven de 37 graden! me vruchtbare periode was 6,7,8 dec..toen was me temp gemiddeld 37,2 graden.. de dagen daarna weer 36,5.. zou ik nu zwanger kunnen zijn? ik heb vanmorgen wel de test gedaan maar die was negatief, is ook logisch want ik kan pas over 5 dagen testen! zou me lichaam me voor de gek kunnen houden? liefs nikky
Tempen is eigenlijk een tooltje om te kijken of je een eisprong hebt, niet om te zien of je zwanger bent. Je hebt vaak meer dan 1 cyclus nodig om je kaartje goed te kunnen intrepeteren. Gewoon doortempen dus.. wil je maar 1 cyclus tempen, dan gewoon tot je ongi wordt, wil je nog een maand, ga je gewoon door, alleen dan op een nieuwe kaart.
oo ik had gehoord dat iemand wist dat ze zwanger was doordat ze een hooge tem had! vandaar. liefs nikky
Je temp kan idd hoog blijven als je zwanger bent, maar daar kun je niks aan verbinden, mijn temp bleef altijd hoog tot mijn menstruatie en dan *poef* naar beneden, dus het zegt niks.