Hoi allemaal, Om even kort mijn verhaal uit te leggen; sinds september 2009 zijn wij bezig om zwanger te raken. inmiddels heb ik helaas 2 miskramen achter de rug en lopen er onderzoeken in het ziekenhuis. Elke maand is weer een enorm teleurstelling als ik ongesteld word, ook al voel ik dit al dagen van te voren aankomen. Ik heb op zich een redelijk regelmatige cyclus van zo'n 28 dagen. Vandaag heb ik echt een klote dag, want vandaag is de 28e dag en ondanks dat ik gisteren vandaag dacht te voelen dat ik ongi werd is er nog niks te bekennen. Fijn toch, zullen de meesten denken, maar het maakt mij juist heel onzeker. Ik voel aan mijn lichaam dat ik ongi ga worden en toch kan ik mij zelf ook nog voor de gek houden dat ik misschien zwanger zou zijn. ik was van plan om vandaag een test te halen,maar heb het bewust maar niet gedaan, want ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben.mijn lichaam voelt nog steeds als het elk moment ongi kan worden. en toch heb ik nu steeds enorme testdrang, wat mij weer erg verdrietig en onzeker maakt. Wie herkent dit? 3 november hebben we een afspraak in het ziekenhuis en dan krijgen we de uitslag van echt allerlei onderzoeken zoals chromosomen, vitamine b12 en b6, stollingsonderzoek etc etc. Mijn gevoel zegt dat er wel een oorzaak is voor de miskramen,maar dat deze niet uit de onderzoeken komen. Groetjes Sannie
ik kan je hier verder niet mee helpen en ik wil je dna ook alleen maar sterkte wensen met alles. bij ons heeft het 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. en nu ik eenmaal onze prachtige zoon heb ben ik die 2 jaar ellende allang weer vergeten. meid het komt vast allemaal goed. ik vind je heel stoer dat je geen test hebt gekocht. ik heb in die 2 jaar heel wat testen gekocht en daarmee heel wat geld weggegooid haha. heel veel sterkte meid. en gewoon rustig blijven wachten ook al lukt dat niet meer. en was meestal wel zo bij mij dat als ik een test deed dat ik dan ook 2 uur daarna ongi werd ik hield mijn eigen ongi gewoon weg zo gek kan je je zelf maken! liefs en knuffel sunlight
waarschijnlijk is het goed dat je niet test. aan de andere kant zou ik wel testen.. dan heb je tenminste duidelijkheid..Zelf heb ik al verschillende onderzoeken gehad, maar daar komt niks uit.. Ik hoop voor jou dat er iest naar bovenkomt dat heel simpel te verhelpen is..
Wij zijn bijna 5 jaar bezig geweest en alle onderzoeken in het zh gehad. Ook 3 keer een miskraam gehad. 6 keer iui gehad en 2 keer ivf. Alles achter ons gelaten en er echt niet meer mee bezig geweest en we waren toen dezelfde maand nog zwanger en nu alweer 23 zwanger van een zoontje. Ik wil je gewoon heel veel succes wensen en geluk en het komt vast goed en dan ben je alle ellende vergeten, Heel veel succes en mijn duimen draaien hard voor jullie. Liefs riv
Wat een herkenbaar verhaal! Ik moet dinsdag ong worden (of liever niet natuurlijk ) en dan "leef" ik echt naar die dag toe van onzekerheid. Wat voel ik deze keer, kan ik dat plaatsen, lijkt het op zwangerschaps verschijnselen, of lijkt het toch op ongesteld... en dat dan al meer dan een jaar... Ik kan daar ook erg onzeker van worden en durf bijna niet meer op mijn lichaam te vertrouwen. Ook wij hebben de eerste stappen gezet qua onderzoeken, nog heel pril allemaal, maar toch heeft het veel indruk gemaakt. Laten we voor ons beide hopen op positief nieuws dus duimen maar!!
Spannende dagen dus voor ons beide. Ik heb hele nacht t gevoel gehad ongi te worden, maar nog niks te bekennen. En toch wil ik niet gaan testen om ene teleurstelling te voorkomen. daarnaast heb ik bij mijn vorige miskraam op mijn nod positief getest en toen ging t nog geen week later fout. nu wil ik het testen dus zo lang mogelijk rekken, als ik niet ongi wordt. de eerste stappen naar verder onderzoek heeft ook bij ons veel indruk gemaakt. ook dat is weer een onzekere periode waar je door heen moet. ik duim voor je dat je niet ongi wordt aanstaande dinsdag. gr sannie
Iedereen bedankt voor de reacties op mijn berichtje. ik ben nog niet ongi, op zich natuurlijk positief,maar het maakt mij zo bang en onzeker. wil ook echt nog niet gaan testen. nouja anderszijds wil ik het wel,maar ben bang voor de grote teleurstelling. wil zo lang mogelijk wachten. gr sannie
oh, weet iemand hier hoe ik mijn banner kan veranderen? ben niet over tijd, gister avond ongesteld geworden maar weet niet hoe ik dat moet aanpassen
Volgens mij moet je elke keer een nieuwe aanmaken, dat doe ik tenminste Ik herken je verhaal deels, ondanks ik ongi ben geworden en heel vroeg blijf ik mezelf voor de gek houden dat het misschien toch een innesteling is geweest...vandaag toch stoute schoenen aangetrokken en met een vroege test nega getest natuurlijk en wist het eigenlijk wel maar ja mijn temp was ineens gestegen en had vandaag dan cd34 gezeten vd 36 maar ook ik blijf testdrang hebben en word er verdrietig en chagrijinig door sorry wij zijn voor het echie nog maar kort bezig maar zat al ruim 11 maanden te wachten op mijn ongi lang verhaal) maar iig herken ik het wel. Bleh wou dat ik ook zo makkelijk kon denken als sommige hier.