Digitale Cliffhangers

Discussion in 'De lounge' started by justme1974, Dec 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Ben ik de enige, of hebben jullie dat ook? Zowel hier op het forum als op andere plekken op het internet, val je vaak in een verhaal en blijft de afloop uit. Iemand die roept heel hard naar de dokter te moeten ivm met allerlei klachten (de meeste herken je bij jezelf natuurlijk, daarom ben je ook zo benieuwd...) en na een paar berichten hoor je never nooit meer hoe het is gegaan. Ik vind dat soms zo irritant! Of iemand die leuke ideetjes zoekt, dan draag je van alles aan en vervolgens hoor je nooit meer wat het is geworden (ongeacht of jou idee het meest briljante wat uiteraard...:D)

Eigenlijk een vraag met een knipoog. Maar heel soms vind ik het wel lastig. Mijn nieuwsgierige persoonlijkheid vind het heel moeilijk om in het ongewisse gelaten te worden.

Oh ja, uiteraard kun je altijd de persoon zelf benaderen over de afloop. Maar dat is toch anders.

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ja precies, ik vind het ook leuk om ergens de uitkomst van te weten.

ik ben zo nieuwsgierig! :D :)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik ook :)

4. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik denk dat iedereen dat wel heeft. :)
    Maar ik ben dan ook altijd errug nieuwsgierig. :p

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahaha! Ik heb dat ook!

Ik kan dan ook 100x kijken of er nou al iets bekend is! Erg eigenlijk....

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

yep, hier ook iemand. En dan merk ik dat ik de hele avond niks anders heb gedaan dan in de lounge hangen om te kijken of er al iets bijgeschreven is...
    mijn nieuwsgierige ik wint het dan ook vaak van mijn huishoudelijke ik.... *het is hier geen bende hoor*

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Haha ja dat klinkt herkenbaar, maar dat heb ik ook bij topics waar een discussie gaande is.. dan wacht ik expres met lezen tot Lenn 's avonds op bed ligt en er een kop thee voor mn neus staat.. Alleen lezen, niet reageren.. heerlijk..

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dit doe ik ook! Zalig! :D

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ja dat herken ik wel, vooral bij echte sensatieverhalen.

Zo las ik op een ander forum (waar ik alleen meelees) eens een verhaal over iemand die er echt van overtuigd was dat ze zwanger was. Testen zeiden nee, dokter zei nee, maar haar menstruatie bleef uit, ze had allerlei symptomen en voelde schopjes. Zelfs haar man voelde die! De één zei: je beeld het je in, je wilt te graag. De ander zei: kán niet anders, met deze dingen móet je wel zwanger zijn. Het ging al een flinke tijd zo, die schopjes waren te verklaren want gezien haar verhaal zou ze zeker een week of 24 zwanger zijn.
    Na lang geneuzel besloot ze om toch nog maar een keer weer naar de dokter te gaan en te vragen om een echo...

en sindsdien ben ik dat topic kwijt. AAAAHHH!

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    #10 Springmuis, Dec 23, 2011
    Last edited: Dec 23, 2011
    wooooow je presteert het zelfs om mijn zelfs nu nog nieuwschierig te maken naar de afloop! whahaha:D

Dus ja ik ben ook enorm nieuwschierig!:)

11. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ja, dat forum was geloof ik aangemaakt door Lottepotje toen....

Bedoel je deze? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/316664-positief.html

PS: in een nieuw aangemaakt onderwerp meld ze dat ze na vele onderzoeken toch niet zwanger is....

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
  13. Linda86

Linda86 VIP lid

Aaaaarrghh!! Bedankt! Nu ben ik dus meganieuwsgierig en zal ik er waarschijnlijk nooit achter komen! *Herkenbaar dus*

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ja herkenbaar! En helemaal als je je eigen emoties heb mee laten spelen en je je oprecht zorgen maakt om die persoon.
    Ook al een paar keer gehad dat er dan ook niet gereageerd wordt op een PM met de vraag om een update... Voel me dan altijd zo... mja... gebruikt...?

15. tulip

tulip Niet meer actief

heel herkenbaar, ik ben ook veel te nieuwsgierig.... noonoo, das ook nogal een verhaal joh.

16. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,508
    8,437
    113
    Heel herkenbaar!
    En helemaal als TS vrolijk verder kletst in andere topics ...

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Whaha erg he?
    Ik zit alweer een half uur te zoeken daar op het forum (heb ik al eens eerder gedaan), maar ik ben echt bang dat ik er nooit meer achter ga komen.
    Of misschien was het topic fake en werd het rellen, Viva verwijderd nog weleens topics als dingen uit de hand lopen.

18. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Ja leuk... nu ben ik ook wel heel erg benieuwd naar dat verhaal.

Zo is er op het viva forum ook eens een verhaal geweest over iemand die dood was gegaan. Het hele forum in rep en roer, dat was echt erg. Achteraf bleek het om één grote leugen te gaan.

Blij dat ik niet de enige ben...:D Ik kon wel even een glimlach gebruiken vandaag. Bedankt dames!

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Doe ik ook vaak. Alleen komt het soms voor dat het topic verwijderd is :(:x

Share This Page