Hi dames, ik wordt een beetje onzeker over m'n temp. . Ff heeft vanochtend bij het invoeren van de temp van vandaag 'Gelukkig' een kruis gezet maar ben er evengoed nog niet gerust op. had mn temp niet alang omhoog moeten schieten?? Ff staat in m'n handtekening alvast bedankt voor jullie mening/ervaring !
Ik zit nu gemiddeld ook op dezelfde temp. Alleen jij zit in je 1e week ook iets hoger, dus ik denk dat het daar aan ligt dat het iets vertekend. Denk dat die nog wel iets gaat stijgen.
Ok ik hoop dat het wat vertekent en dat ie nog iets hoger wordt. Ik zie het namelijk bij niemand.. M'n vorige kaartje steeg ik wel meteen namelijk.
Vergeleken met je temps net voor je ei, ben je goed omhoog gegaan. Maar ik denk dat je temp over een paar dagen nog wel verder zal stijgen.
Ik heb net gekeken of m'n thermometer het nog wel doet.. Ik dacht misschien blijft ie wel hangen... Heel gek kaartje heb ik.
All mijn kaartje zien ook verschillend hoor en soms zit er een rare tussen. Maar je hebt een duidelijke stijging en een blijvende hoge temp. Prima dus
Ziet er verder goed uit hoor. Bij mijn laatste kaartje had ik het ook en ging mijn temp pas later verder omhoog en bleef daarna erg stabiel. Hopelijk betekent het voor jou ook iets goeds. Link naar kaartje heb ik bijgevoegd:My Ovulation Chart
Ohh wat is je kaartje stabiel zeg wow. Van harte gefeliciteerd!! Nu hoop ik natuurlijk dat het voor mij ook goed nieuws is dank je wel voor het delen! Ben dus niet de enige. Liefs
Ik heb geen innestelingsdip.. Dus dacht nee he kans verkeken, maar kijk nog naar bloembies kaartje en die is zwanger zonder temp dip. Heeft weer hoop. Dacht dat er altijd een innestelingsdip moest hebben bij 5,6 of 7 dpo
Ik heb bij beide zwangerschappen geen innestelingsdip gehad dus dat hoeft zeker niet. Tot nu toe vind ik het er goed uitzien! Natuurlijk kun je alleen maar afwachten maar hoop houden is altijd goed! Het blijft spannend!
Ik twijfel dan toch weer hè geen innestelingsdip of stijging.. En ik denk hoe hoog je ook zit met je temp. T kan zo in ene naar benden schieten rond de tijd dat je ongi moet worden. Maar t blijft spannend
Tja dat is ook zo, je temp kan soms hard dalen in een dag. Je weet het pas als je een mooie 2e streep hebt Die innestelingsdip/stijging (stijging heb ik nog zo weinig over gehoord), tja er zijn ook veel dames die dat niet hebben. Ik zal er zelf wsl ook op letten omdat ik bij ukkie wel een dip had. Maar voor nu is je temp mooi stabiel iig, dat had ik bij ukkie ook. Ik denk dat ik stop met meten omdat ik anders zo op die temp ga zitten focussen, bij ukkie was het eigenlijk puur toeval dat ik weer eens doorgemeten had.
Ja ik ben er elke dag wel mee bezig door dat tempen. Ik snap dat je even stopt! En wat heftig van ukkie hoop dat je het een beetje aankan.. Sterkte! Liefs