Hey allemaal. Vorige maand heb ik mn temp in de gaten gehouden en ik zat voor de eisprong steeds rond de 36.4 en na de eisprong tussen de 36.7 en 37.0. Het was nooit lager en nooit hoger. De dag voor ik ongi werd was mn temp weer 36.4. Deze maand was mn temp voor de eisprong weer rond de 36.4 en na de eisprong begon ik met 36.9 en dit is opgelopen naar 37.4. Nu schommel ik tussen 37.3 en 37.4. Nu is mijn vraag of je temp ook blijft stijgen als je zwanger bent, of hoeft dit niks te zeggen? Ben gewoon benieuwd, omdat het me zo opviel dat die temp maar blijft stijgen... Dank jullie
je temperatuur daalt niet meer als je zwanger bent (aan het begin) of hij verder in je zwangerschap ook zo blijft weet ik niet..
had vorige maand hetzelfde! me normale temp is 36,3/36/4 tijdens me ei was me temp 36,9 en had innestelingsbloeding en toen was me temp 37,4 continu het zegt allemaal niet veel! was 1 dag over tijd! en me temp zakte die dag weer naar 36,9 en de dag erna gewoon weer 36,3/4 even fwachhten laat hhet geen opsessie worden! succes met de wachhtdagen
Het is ook zeker geen obsessie hoor, maar ik was gewoon benieuwd zoals ik al zei. Vind het gewoon leuk om te horen als het eventueel een symptoom zou kunnen zijn hihi. Maar babs, je zegt dat je temp vorige keer ook hoog was en dat je een innestelingsbloeding had. Dan ben je heel eventjes zwanger geweest en is het dus niet gek dat je temp ook even hoger was... Heb zelf geen innestelingsbloeding gehad.
bij mij is het dus wel ECHT een FLINKE opsessie! dus vandaar dat ik niet meer temp! jah waarschijnlijk wel even zwanger geweest! maar ben miskramen gewend! word er maf van! dus mijn obsessie is zo weg... dat termometer weg is haha
@Lotte: op fertility friend staat dat je temp of ongeveer gelijk blijft als je zwanger bent of nog iets omhoog gaat. Het kan dus goed dat je zwanger bent, maar eigenlijk moet je nog even tot na je NOD wachten. Heel veel succes en hoop dat het raak is!
In mijn ervaring is ook dat de temp na de eisprong rond de 36,8/36,9 zit tot ik mijn ongesteldheid krijg. Alleen toen ik zwanger raakte van Mitchel en bij deze beeb ging de temperatuur inderdaad stijgen naar 37,3/37,4 Voor mij dus een duidelijk zwanger zijn teken! Hoop voor jou ook!
Hoi, Ik heb een basis temperatuur van 36.7 Na de eisprong stijgt deze normaal altijd tot 37.0 en nooit hoger. Dit keer is mijn temperatuur gestegen tot 37.3, wat ik ongelooflijk vind, want het is voor mij iets nieuws. Ben zo benieuwd hoe het dit keer verloopt, hoop dat die hoog blijft, alleen moet ik nog heel lang wachten tot m'n nod Succes allemaal.
@mama joyce Hoop echt dat het bij mij ook een goed teken is. Schommel nu al ongeveer 5 dagen rond de 37.3. Ene dag is het 37.2 en vandaag was bijv. 37.4. Nog paar daagjes wachten! Heb me vanmorgen gelukkig in kunnen houden met testen. Merk wel dat ik ook steeds meer steekjes en gerommel voel onderin mn buik. Heel vreemd gevoel. Normaal heb ik nooit klachten voor ik ongi word. Behalve hoofdpijn 2 dagen van te voren. Bedankt voor jullie reacties. @yach: Hoop ook voor jou dat t een goed teken is! Houden we elkaar op de hoogte hier?
Dag lotte Vanmorgen is m'n temp gedaald van 37,3 naar 37,0 en net bij het plassen veeg ik wat licht rose bloedverlies weg. Het is heel weinig maar duidelijk te zien. Wat is dit nu weer, komt mijn ongi dan dit keer zo vroeg? Heb de eerste 2 weken van m'n cyclus de etos pillen ingenomen, kan het daardoor komen :-k Ik wacht met grote spanning af hoe mijn cyclus dit keer gaat lopen. En hoe is het met jou?
Hai yach, mijn temp was vanmorgen nog 37.3. Mijn nod is de 24e dus als morgen temp lager is dan zal ik wel ongi worden. Laat t morgen nog wel even weten. Vanmorgen een testje gedaan die je 4 dagen voor nod kan doen en die was mega negatief helaas. Ben nu ook echt helemaal depri. Weet dat ik pas kort bezig ben, maar toch had ik er teveel op gehoopt denk ik. Heb nu echt t gevoel dat ik dan wel ongi zal worden, want zo'n test liegt toch niet? Vanmorgen ook gehoord dat collega pofitief getest had en dat is toch wel moeilijk om te horen...maja... Hoop echt dat je ongi niet doorzet, laat je nog wat horen? Liefs
@lotte, je moet niet teveel uitgaan van die testen waarmee je zogenaamd eerder kan testen. Ik lees heel vaak dat die nega aangeven. Mss maak je wat minder hcg aan dan andere en test je pas vanaf je NOD of mss pas daarna wel posi. Nog even geduld hebben meis. Je temp is mooi, kijken wat ie morgen doet
dank je voor je reaktie Heb ik nog 1 vraagje aan je, hoop dat je het weet. Komt het heel soms voor dat vrouwen minder snel hcg aanmaken, of komt dat best vaak voor? Heb er info over gezocht, maar kan t niet vinden. Inderdaad verder afwachten en niet te veel treuren. Ga zo lekker slapen!
Hoi lotte, Wat goed dat je temp vandaag nog hoog is, hoop voor je dat die lekker hoog blijft! Ik ben niet zo voor die testen die je zo voor Nod doet. Ik vind ze niet zo betrouwbaar. En het zegt nog niets dat je negatief hebt getest, want je nod is pas morgen. Je kunt beter altijd op je nod testen. Test je vóór je nod dan heb je vaak nog niet voldoende hcg aangemaakt. Leuk voor je collega, hoop dat jij de volgende bent meid, de moed nog niet opgeven hoor. Ik laat zeker wat horen, temp nog dagelijks door. Bloeding is gestopt, wat dat was weet ik ook niet, maar ben allang blij dat het is gestopt. Liefs
Deze vraag van jou is niet voor mij bestemd dus hoop niet dat je het erg vind dat ik hierop antwoord. Het komt wel vaak voor dat vrouwen niet genoeg hcg hebben aangemaakt in het lichaam en daardoor negatief testen op hun nod. Altans, surf hier al een tijdje mee op de site en leest dat best veel. Er zijn heel veel vrouwen die pas na 1 week of 2 weken of nog langer pas positief testen, en dit nadat ze op hun nod negatief hadden getest! Ieder lichaam is verschillend (gelukkig maar!). Maar het gebeurt zeer zeker.
Tuurlijk maakt het niet uit dat je antw. geeft. Ben allang blij als ik antw. krijg haha. Vanmorgen was temp 36.9 dus ik zal wel ongi worden morgen. Heb ook 2 dagen de gebruikelijke hoofdpijn gehad. Jammer...Vanavond nog een keer temp bekeken en was 37.7. Heel maf, want zo hoog heb ik nooit, ook niet 's avonds... Vannacht vertrek ik, dus ik kom hier volgende week weer. Liefs Lot
ow jammer je temp is gezakt. Je bent nog niet ongesteld en zolang je dat niet bent moed houden, al zegt een dalende temp al heel veel. Succes nog! Ik neem aan dat je met vakantie gaat? Dan wens ik je hierbij fijne feestdagen en ik zal volgende week zeker even laten weten of ik ongi ben geworden of niet. liefs
Hoi hoi lotte, Hier een berichtje van mij zoals beloofd. Ben vandaag ongesteld geworden, merkte het direct vanmorgen bij het tempen, dus op naar de volgende ronde. We gaan heel hard ons best doen in 2009 Succes voor iedereen!
Hai Yach, ben de 24e inderdaad ongi geworden...Samen op naar de volgende ronde dan maar! Succes! Liefs Lotte