Zwanger worden na miskraam.. hoe snel?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yotsuba, Oct 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Na mijn miskraam voel ik me uiteraard ronduit ellendig, maar nu voel ik me de laatste dagen iets minder down.
    Begin van de week had ik best wel veel "last" van vruchtbaar slijm, uiteraard lekker geklust en een paar dagen daarna had ik volgens mij mn eisprong.
    Verder helaas niet kunnen klussen omdat mijn rug in puin ligt :( beetje jammer..
    Nu heb ik sinds gisteravond best weer erge last van pijnlijke borsten of eigenlijk mn tepels die gewoon zeer doen.
    Dit had ik bij mn vorige zwangerschap ook, plus wat gerommel in mijn onderbuik...

Ik ga er niet vanuit maar hopen doe je wel natuurlijk, zou wel fijn zijn als t nu al gelijk weer raak is..
    Kan natuurlijk ook zo zijn dat mn menstruatie er weer aan komt maar is dat niet snel, 3 weken na mijn miskraam?

Oh well... we zullen zien hopen jullie mee?

De verloskundige heeft trouwens aangegeven dat het geen enkel probleem was om nu al weer te proberen

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Wat naar van je miskraam meis, sterkte!

Als je vruchtbaar slijm hebt dan kun je in elk geval er weer lekker voor gaan, spannend. Duim uiteraard dat je geen ongi krijgt en weer zwanger bent.

3. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    wat ellendig.
    Na een miskraam kan je cyclus wat van slag zijn dus het kan zowel een eisprong als een ongi zijn.
    Ik was direct na een hele vroege miskraam zwanger.

sterkte ermee!

Share This Page