Ff mijn frustratie van me afschrijven..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonnekuh, 11 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonnekuh

    Nonnekuh Lid

    13 nov 2005
    83
    0
    0
    Tukkerland
    Hallo allemaal!

    Ben ff een tijdje niet op het forum geweest, omdat ik er echt TEveel mee bezig was, maar nu toch weer begonnen met "ff kijken hoe het met de andere meiden is" en ja hoor....meteen weer verslaafd!

    Ondertussen zijn wij bezig met ronde 8 en ik wordt steeds angstiger voor onvruchtbaarheid. Niet omdat we ( nog maar ) 8 rondes verder zijn, maar omdat mijn cyclus zo ontzettend apart is de laatste 2 a 3 maanden.
    Van een redelijk regelmatige cyclus naar een hele aparte menstruatie ( heel kort en nauwelijks bloedverlies, niet eens een verbandje nodig zeg maar ) naar een hele korte cyclus ( eerder ond de 31 dagen ) van maar 20 dagen :( !!!
    En weer is de menstruatie niet zoals anders, bijna niets en maar 3 dagen ongeveer.
    Nou moet ik zeggen dat ik wel te zwaar ben. Misschien is dat het probleem, maar het vreemde is dat ik de laatste jaren al op hetzelfde gewicht ben en eigenlijk nooit problemen heb gehad met mijn cyclus en menstruatie ( ook niet aan de pil geweest trouwens )

    Heel vreemd voor mij dus en dit brengt de nodige angst met zich mee. Ben zo bang voor PCO of zoiets! Misschien maak ik me zelf wel van alles wijs, maar ja, voel het nu ff zo.

    Herkend iemand dit trouwens?

    Sorry voor het lange verhaal, maar moest het ff kwijt en jullie snappen miijn grote kinderwens.

    Toch ff voor iedereen: veel succes en hopenlijk veel positieve tests!!

    Groetjes Manon
     
  2. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ja, je grote kinderwens snappen we denk ik allemaal, gelukkig!

    Het is niet erg om hier je frustratie neer te zetten, want daar zijn we voor ;)

    Ik kan me jouw angst goed voorstellen. Ik weet dat je 'nog maar' 8 maanden bezig bent, maar waarom ga je niet naar je huisarts? Daar zou je toch kunnen zeggen dat jullie al een jaar bezig zijn?
    Al is het alleen maar om een en ander uit te sluiten?

    Ik wens je veel geluk met zwanger worden (en probeer toch van het klussen te blijven genieten! 8) )

    Liefs, Quinn
     
  3. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hai,

    Ik had eerst altijd een normale cyclus, net zoals jij.. en opeens was dit voorbij.. of soms hele lange, van wel 50 dagen of dan weer 20 dagen.
    Ik ben zelf ook aan de stevige kant, en ik ben wel naar de dokter gegaan, daarna kwam ik bij de gyn.

    Ik heb allemaal onderzoeken gehad, van wat de oorzaak zou kunnen zijn.
    Na een aantal maanden van onderzoeken en testen, kwam eruit dat ik helemaal gezond was daar beneden.
    Alleen gaf hij mij wel als tip om wat kilo's kwijt te raken, en dit heb ik gedaan.
    En nadat ik 10 kg kwijt was geraakt, had ik weer ee normale cyclus, en was na 3 maanden zwanger.

    Misschien heb je hier iets aan, weet het niet.


    Groetjes Kalush
     
  4. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Lieve Manon :p

    Voorlopig moet je je eigen nog niet bang maken ,met ben ik onvruchtbaar ;)

    Ik heb nu dan wel een zoontje van 5, maar dat heeft dus 9 maanden geduurt, tot ik zwanger was.

    Ik ben wel naar de HA gegaan toen, en zij zei toen wacht nu nog even.
    En een maand daar na was ik zwanger ;)

    Maar ja eigen niet gek ;)
    En als je er niet tegen kan maak dan gewoon even een afspraak ;)

    Sterkte en succes ;)

    liefs.Manon.
     

Deel Deze Pagina