Hoi dames. Ik zit nu ergens tussen 7 en 10dpo. Precies weet ik het niet, want mn ei was erg vroeg gesprongen. Nog vóór de FM op CD 12. Nu had ik in mijn eerste clomid ronde een vroege miskraam. Toen had ik symptomen als zere borsten, zere tepels, heel veel buikpijn etc. Nu heb ik deze ronde een hogere dosering gekregen en nu heb ik sinds vandaag ineens een soort menstruatiekramp. Geen bloedverlies, en de buikpijn is wel iets anders (minder heftig en veel vroeger in de cyclus) dan bij de vmk. Mn borsten lijken gevoeliger, maar de tepels juist helemaal niet. Nou vraag ik me dus af wat ik van de buikpijn moet denken. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Dat voel je normaal toch niet?
Hey, wat rot om te lezen dat je een mk hebt gehad!! Niet leuk zeg zeker na dat lange wachten en dan wordt je beloont en dan weer niet! Spannend of het een innesteling is! Ik hoop het voor je. Kan niet echt antwoord geven op je vraag...
Ja dat was wel balen. Maar ik heb nooit t gevoel gehad dat t goed zat, dus t was niet een enorme klap gelukkig. Daarna een ronde zonder ei, dus dat was ook balen. Maar nu een heel enthousiast ei, dus hopelijk wordt dit hm!
Ja dat had ik ook heel sterk met mijn vmk ik wist al dat het niet goed zat. Gek is dat hè... Ik had ook een mooi ei zit nu sinds gister ook weer op het wachtbankje! Cyclus ruim een week korter dan "normaal" en twee weken korter dan vorige cyclus, dus wat dat betreft wel blij.
Ja raar is dat! Toch behoed t je wel een beetje voor enorme teleurstelling denk ik. Jij hebt dus ook al zo'n snelle cyclus deze keer nou wie weet zijn we zometeen beide zwanger van een enthousiast ei! Op welke cyclusdag had jij hm? Edit: oh ik zit scheel te kijken. Zie nu dat je op cd 24 zit. Fijn dat je hm nu krijgt dan. Dat lange gewacht altijd.. Nu mag t wel eens snel hihi.
Mn buikpijn werd steeds iets erger gister, en nu is t grotendeels over. Af en toe een krampje. Wat denken jullie? Mn borsten worden ook iets gevoeliger en ik heb sinds gister ineens een pukkel op mn kin heb ik normaal nooit! (Maar als dat zwanger betekend, dan mag die pukkel met alle liefde blijven hihi)
Hey meid even een reactie van een zwangere ik heb met alle 4 de zwangerschappen na 7 dpo buikpijn zeurende ongi pijn gevoel dat het niet door zet. Bij de 1e ook zere borsten andere 3 niet. En bij de 4e 7 dpo lig te bloeding en heel veel steken! Ik duim voor je! Succes deze wacht week!
Bedankt! Je omschrijft precies wat ik voel das bemoedigend. Alleen geen bloeding hier. Maar ik weet dat je die kang niet altijd hebt