Kunnen jullie mij helpen met mijn temp kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mosa1982, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn temp kaartje

Ik zit in cyclus 2 sinds ik met de pil gestopt ben. Mijn eerste cyclus duurde 43 dagen, waarschijnlijk door ontpillen.
    Ik was blij dat mijn temp omhoog ging, maar nu twijfel ik doordat hij weer lager is geworden.
    FF geeft wel aan dat ik mijn eisprong heb gehad, maar wat denken jullie?

Groetjes Mosa

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je temperaturen zo laag blijven, zal FF het kruis wel weghalen. Je kunt het beste blijven klussen daarom.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank je wel voor je antwoord Aquilega, maar dat doen we inderdaad ook!

Weet jij trouwens of je het beste altijd op dezelfde tijd moet temperaturen (dat doe ik nu) of dat je beter na een gelijk aantal uur slapen kan temperaturen.
    Doordeweeks doe ik het namelijk om 6 uur al, maar in het weekend heb ik om 6 uur korter geslapen dan doordeweeks . Zou ik het beter om bijv. 8 uur kunnen doen denk je?

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het verschilt per vrouw wat het meeste invloed heeft: verschillende temptijd of verschillend aantal uren slaap. Dat zou je kunnen uitproberen. Temp een paar keer in het weekend om 6 uur en nog een keer na je normale hoeveelheid slaap en vergelijk met de andere temperaturen.
    Bij mij is zoveel mogelijk dezelfde temptijd het beste. Maar dat geldt niet voor iedereen.
    Het zijn overigens niet je weekend temperaturen die hoger zijn dan de andere!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Inderdaad, mijn hoge temperaturen waren doordeweeks.
    Maar zoals vanochtend had ik om 6 uur (na 4 uur slaap) 36.5, die heb ik aangehouden, terwijl ik om 8 uur (na 6 uur slaap) 36.8 had.
    Doordeweeks slaap ik altijd ongeveer 6 uur.
    Ik zou natuurlijk liever die laatste aanhouden, maar ik wil mezelf niet voor de gek houden.

Deel Deze Pagina