Hallo allemaal, Ik ben sinds vorige maand gestart met thempraturen. Maar aangezien ik pas halverwege de maand gestart ben, kan ik weinig met de info van die maand. Deze maand dus voor de 'echt', alleen ik twijfel aan mijn thermometer. Ik meet iedere ochtend om 7.30 rectaal, zonder daarvoor uit bed gegaan te zijn. Het eerste meetmoment gister gaf hij aan 36.4. Na het piepen gelijk eruit gehaald en afgelezen. Toen dacht ik moet je eigenlijk niet wachten tot hij klaar is met piepen. Dus ik dacht ik doe het opnieuw.. Na het piepen geeft hij 36.6, dus best al een fors verschil. Toen nogmaals gemeten en was het weer 36.6. Dus dit hou ik dan nu maar aan. Maar goed vanmorgen weer hetzelfde liedje. Eerste meetmoment gaf hij 36.3 aan, maar ik dacht dit is wel erg laag (nog nooit zo laag gemeten), dus ik nog een keer; geeft hij het tweede meetmoment 36.4 aan. Dus ik ben verder gaan slapen.. En 1,5 uur later werd ik wakker en dacht ik probeer het nog eens; toen 36.8 (!). Goed dit kan natuurlijk komen omdat ik afwijk van het gebruikelijke tijdstip waarop ik meet. Maar ik begin toch sterk het vermoeden te krijgen dat mijn thermometer het niet zo nauw neemt . Mocht ik een nieuwe kopen, vanaf wanneer kan ik deze gaan gebruiken? Pas volgende maand? Wel erg jammer dat er nu weer een maand voorbij is.