Mijn dochter is helemaal gek van foto's maken. Nu heeft ze een nep fototoestel en een oude camera van ons. ik vroeg me af of de kidizoom misschien iets voor haar is. Er staat wel vanaf 3 jaar maar is dat ook wel echt zo? Het lijkt me nl wat ingewikkeld en kwetsbaar?
Wij hebben zowel de camera als het fototoestel. Ik moet zeggen dat het mij verwondert hoe snel ze het apparaat onder de knie hebben. Er worden leuke foto's meegemaakt (over de afdrukkwaliteit kan ik niets zeggen, dat hebben we nog niet uitgeprobeerd en weet ook niet of we dat gaan doen, zie het meer als speelgoed dan als daadwerkelijk fototoestel/camera). Met de camera kan je ook foto's maken en met het fototoestel ook filmpjes, dat is dus heel leuk. De foto's kunnen ook bewerkt worden, tijdens het fotograferen maar ook achteraf. Ook dit hadden ze snel onder de knie. Ik heb tot op heden geen seconde spijt van mijn aankopen!
Wij hebben er eentje, van trekpleister die toen steeds in folder stond. Gekregen voor verjaardag van zusje.. Wij wilde zelf ook de kidizoom kopen.. Ze snapt het verschil tussen knopje filmen en foto maken nog niet, maar wel dat ze foto's maakt.. En da's toch veel fijner dan met mijn dure camera er van door te gaan
wij hebben ook de camera ervan en onze zoon is nu bijna 2.5 jaar en hij vind het geweldig ze hebben het zo snel door hoe het moet echt heel leuk heb er ook geen spijt van
ik heb nog even rondgespeurd op het net, vind hier ook een vraag over kiddiezoom Kletsmama.nl! • Toon onderwerp - advies....... camera voor de kids.....
het is echt een superding hoor onze meid heeft hem nu al een tijdje ze word bijna 5 nu. en heeft er al aardg wat fotos mee gemaakt de afdrukken zijn ook goed hoor. en erg leuk vanaf het oogpunt van kids. en maakt niks uit of ze hem laten valllen ed want daar kan ie tegen echt super. en als ze ouder zijn is het ene super ding om te vermaken achterin de auto met de spelletjes.
Tja, ik zie het echt als speelgoed. Wij hebben er een geheugenkaart ingedaan met voldoende Gb zodat alle leuke foto's bewaard blijven. Mijn dochter snapt nog niet dat deze foto's ook afgedrukt kunnen worden net als de foto's die hier op de kast staan bijvoorbeeld. Het is speelgoed, ze kunnen zelf foto's maken en die op hun toestel later nogmaals bekijken en aan anderen laten zien. That's it
Wij hebben hem ook. Hij is goed stevig hoor, is niet snel kapot vind ik. Wij kochten hem in 2006/2007 en nu gebruikt ze hem nog steeds, ze is nu 8,5 jaar en nog altijd plezier mee! Hij was duur vond ik, maar na jaren nog veel plezier! Hij is hier al vaak gevallen haha
Misch ook wat voor mijn zoon dus... die loopt ook met een oud fototoestel van mij door het huis nu, en er worden heel veel foto's mee gemaakt haha. lijkt me leuk om eens te zien wat hij zoals knipt omdat er nu geen rolletje in zit haha (het is een oud toestel met een fotorol nl)
dit soort berichten had ik ook gelezen inderdaad... Vandaar dat onze oudste nu héél voorzichtig met een oudere (vooral tragere) digitale camera rondloopt hier. Ze heeft hem al heel wat keertjes laten vallen, maar dan hing hij keurig aan haar pols met het touwtje . Dus dat doet ze goed . Ik zit nog te denken om een koord te halen waarmee ze dat toestel om haar nek kan hangen, iets van een keykoord ofzo
hmmm, zijn er ook nog meer val/stoot/gooi-proof camera's dan alleen die kidizoom? Mijn zoontje is gek op foto's maken, maar ook op gooien en dingen laten vallen enzo.
Wij hebben hem ook. En kk vindt het geweldig. Maar wil je foto's afdrukken moet je wel de kidizoom pro nemen, Daar zijn de foto's van hogere kwaliteit van.
Tja, mijn dochter heeft hem ook maar het is wel op de groei hoor. Ze kan het knopje vinden om te klikken maar de overige functies snapt ze nog niet echt. Hij is wel lekker stevig en goed vast te houden dor kleine handjes.
Mijn zoon heeft een V-tech kidizoom en hij vindt hem echt helemaal geweldig. We worden vaak op de foto gezet en hij is al heel vaak gevallen, maar doet het prima. Dus een groot succes hier. Groetjes, Kim