Sint en kerst cadeaus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zonnestralen, 29 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Ik miste dit topic nog een beetje. We hebben een peuter en kleuter en daar heb ik genoeg voor weten te vinden. Maar voor mijn dochter van bijna 1 heb ik geen idee wat ik wil halen. Vooral cadeaus van rond de tien a vijftien euro vind ik lastig. De max is 25 euro. Het mag tweedehands zijn.

Knuffels komen we al in om. Een pop vind ik haar nog te jong voor.

2. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Ik heb onlangs deze 2 dingen gekocht voor weinig. Die zeehond is voor in bad. Weet natuurlijk niet of dat bij jullie kan en of je dochter het leuk vind.. dit was samen nog geen 25 euro.:)

Bijgevoegde bestanden:

Zonnestralen vindt dit leuk.
  3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ballenbak
    Puzzels
    Boekjes (voel boekjes of geluiden boekjes)
    Fisher price thee servies
    Vtech lanceer en leer ballen baan
    Fisher price trek hondje
    Fisher price kassa
    Smart max (die met dieren vanaf 1 jaar)
    Stapel bekers
    Vormen stoof
    Nieuwe pyjama of badjas
    Wheelybug
    Skippy koe
    Bal
    Bad speelgoed
    Iets van little people?

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Speelgoed voor in het badje is een leuk idee!

Een ballenbak ook. We hebben nog een paar honderd ballen liggen. Maar ik ben nog geen leuke tegen gekomen. Ik zie vaak simpele tentjes voor 30 euro, die ik hun geld niet waard vind. Als iemand een tip heeft voor een goedkoop tentje waar de ballen niet direct uit vliegen dan hoor ik het graag.

Verder hebben we het meeste wel. Ik kan nog even gaan kijken naar Little ppl.

Rosy90 vindt dit leuk.
  5. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Ik heb wel een simpel tentje gevonden waar je niet naar zoekt, maar wel 1 waarbij de ballen er niet direct uitvliegen:D hij is helemaal dicht, behalve bij het deurtje maar plaats hem toch eventjes voor je.

https://www.bol.com/nl/p/tectake-ballenbak-roze-speeltent/9200000036115662/?bltg=itm_event=click&mmt_id=XbhZncrKygfvJeTV5nNwNwAAAO8&slt_type=recommendations&pg_nm=pdp&slt_id=prd_reco&slt_nm=product_recommendations&slt_pos=C1&slt_owner=ccs&itm_type=product&itm_lp=4&itm_id=9200000036115662

Verder zie ik nog wel andere ballenbakken staan, maar inderdaad stukje prijziger.

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Zo iets is indd heel leuk. Maar ik denk dat ze vast ook wel ergens voor een tientje staan. Maar dan zijn het plekken waar je er maar net tegenaan moet lopen.

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
  8. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Die hamertje tik vind ik wel leuk. Maar die wordt gelijk buiten gezet door mijn vriend. We hadden hem voor de jongens maar er werd echt overal op getimmerd. Die regenboog heb ik toegevoegd aan de wensenlijst :) Ik vond hem net voor 8.59 (ander merk). Van de rest hebben we al iets vergelijkbaars.

9. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Tip: kijk eens bij de Lidl !
    Heel veel vooral leuk houten speelgoed. En mooi prijsje. Ze hebben ook een webshop
    Ik vond het drama voor onze tweede meid maar nu toch wat leuks kunnen scoren

10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Die hebben nu een houten trein baan waar mijn zoon helemaal weg van zou zijn. Helaas ben ik voor hem al klaar. Hun hebben vaak hele leuke dingen indd.

Ik heb ondertussen ook 2 zoef zoef dieren gescoord bij het kruidvat voor 6 euro ps.

Vanaf welke leeftijd kan een kind wat met een baby born? Is dat echt 3+ of is dat alleen vanwege de items die je nog even uit de buurt kan houden?

11. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Mijn dochter is 16 maand en speelt nu een beetje met de Baby Born. Ze kamt de “haartjes” met een zachte borstel en geeft het een flesje. Echte rollenspellen zoals verschonen, in bed doen, mee wandelen, aankleden, etc. snapt ze nog niet, en langer dan 5 minuten achter elkaar speelt ze er ook niet mee.

Met 1 jaar (en nu nog steeds) is ze gek op kartonnen boekjes met flapjes (zoals Nijntje) en voelboekjes (rupsje nooitgenoeg voelboek vind ze heel leuk).
    Smartmax is hier ook een hit, maar is wel €20.
    En houten spulletjes voor haar keukentje, taartjes, theeservies, etc. Action heeft nu leuke spulletjes daarvoor. Hema ook :)

12. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Onze meid is binnenkort ook nog eens jarig. Van de Sint krijgt ze een trek krokodil en een knuffel. Dat is het. Voor haar verjaardag denken we aan iets van little people, maar we weten nog niet wat. Vind het bij een tweede kindje wel echt enorm moeilijk!

13. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier speelt dochter vanaf 1,5 jaar met een baby born. Ze is nu net 2 en is enorm druk met aankleden, luier verschonen, bed in en uit. Ook de baby born surprise en het flessen speelhuis vindt ze fantastisch.

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Ik zou zeker kijken naar Little People, dat was bij mijn jongens het eerste 'echte' speelgoed waar ze al heel snel mee speelden, en dan vooral met de beestjes. Is lang mee gespeeld ook. Ook Duplobeestjes waren hier heel erg populair en de Toettoet auto's/Zoefzoef dieren (al vervloek je jezelf wel als je die dingen huis haalt, met die verschrikkelijke liedjes). Muziekinstrumentjes zijn ook heel leuk.

Zonnestralen en Rosy90 vinden dit leuk.
  15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Een opblaaszwembadje kan ook prima dienst doen als ballenbak! Eventueel tentje eroverheen inderdaad, maar dan kun je zowat alles gebruiken waar het zwembadje in past ipv dat het tentje ook een opstaande rand moet hebben ed.

16. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    De boomhut en bus is hier wel een succes !

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Haha ja die geluidjes. Wij hebben inmiddels vier jaar toet toet in huis en er wordt dagelijks mee gespeeld. Gelukkig word ik er op een gegeven moment een beetje doof voor. Tot dat de batterij op begint te raken en hij stukjes van een seconde gaat herhalen. Maar zoef zoef naast toet toet is dus ook leuk? En dat sluit toch op elkaar aan zodat er geen weg delen meer nodig zijn? Duplo is hier indd ook erg populair, maar we hebben daar al heel veel van, dat zou meer van hetzelfde worden
    We hebben nu een intex badje met metalen frame erom heen. Die is van binnen aan het roesten. Merk je buiten nog niet veel van. Maar het werd al snel een sport om de ballen door de kamer te gaan gooien. Ik zou niet weten hoe ik hiermee goedkoper een tentje zou kunnen maken dan de vijftien euro waarvoor ik een dichte auto tent heb gezien. Lakens etc zijn vaak al duurder.
    .

18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Babyborn heb ik van de week voor 35 euro gevonden. Ik ga er nog even over denken om die te geven. Tegen de tijd dat ze weer cadeaus zou krijgen na de feestdagen is ze zo goed als twee jaar. Zo onhandig dat alles qua cadeaus zo in 1 maand tijd valt. Vooral nu ze nog zo hard ontwikkeld.

Is iemand bekend met de poppenwagen quiny? Dat schijnt een erg klein model te zijn. Maar ik las (net als bij alle andere poppenwagens) dat de wielen niet erg goed zijn. Ze vind het prachtig om met alles wat ze in beweging krijgt door de kamer te banjeren.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Dan koop je de autotent. ;)

(Ik bedoelde dus meer een laag opblaasbadje, vooral ook omdat het om een kind van 1 ging, en dan bv. een pop-up tentje van 10-15 euro er om heen, die hebben alleen zelf geen opstaande rand, dus daar rollen de ballen direct uit.)

Deel Deze Pagina