Zoals de titel al zegt...ik ben benieuwd of een Joolz Day in de kofferbak van een Ford Ka (oud model, 1999) past. Weten jullie dat toevallig? We hadden eerst een urban jungle op het oog, maar ik begon al wat te twijfelen (3 wielen niet handig, kleine bak kinderwagen, beetje zwaar en minder eenvoudig in te klappen). En nu ik heb gezien hoe groot de kinderwagen ingeklapt is, twijfel ik nog meer. In de auto van mijn vriend past ie prima, maar in mijn Ford Ka niet. Nu heb ik mijn oog op de Joolz Day laten vallen en ben zeer benieuwd of deze wel past zonder mijn achterbank in te hoeven klappen.
Ja dat past een vriendin van mij heeft deze combinatie ook. Ze heeft wel haar hoedenplank eruit moeten halen. Maar goed dat moet ik met mijn bugaboo ook in mijn polo.
Ik heb ook een Joolz en een peugeot 107 3 deurs. Daar past het onderstel ook in de kofferbak, dan neem ik aan dat hij zeker ook in een ford ka past.
Ik heb een Joolz en een Mini... Met echt letterlijk een mini kofferbak Ik weet niet hoe groot de kofferbak van een Ka is, maar in mijn Mini pas het onderstel precies! (dan moet je wel de grote wielen er af halen en precies weten hoe je hem er in legt )
yep hij past zelfs in mijn daihatsu cuore uit 95 zonder dat de bank plat hoeft wel de hoedenplank moet weg