wat nu? 22 ste November was m'n eerste dag van m'n laatste ongesteldheid. Ik heb op dag 18 in m'n cyclus begonnen met verlies van roze in de ochtend, tegen de middag had ik bloedverlies en dit heeft 4 dagen geduurt. Later heb ik nog 5 dagen geveegd en 1 dag roze gehad en toen verdween het weer. Ik moest die week dat m'n zoon ziek was bij de HA zijn en ze heeft toen bloed genomen want ze verwachtte dat ik waarschijnlijk een heel vroege MA had, na het krijgen van de bloedwaardes die dag bleek er geen zwangerschaphormoon aanwezig te zijn. Moest verder afwachten , er werd gezegd dat een cyclus van 17 dagen niet kon. Normaal heb ik een mooie cyclus van 27 dagen. Dus we hadden geduld maar ondertussen heb ik een negatieve zwangerschapstest en een dalende temp. Ik had verwacht dat ik al lang ongesteld zou zijn maar nog steeds niet. Zou het kunnen dat ik toen op dag 18 toch ongesteld ben geworden? Als ik het zo verder tel zit ik nu op dag 11 vanaf ik de bloeding heb gehad en m'n temp is nog dalende. Ik heb meer het gevoel dat ik nu naar een eisprong toe ga. Heb geen witverlies meer op dit moment en toen we klusten had ik het gevoel dat alles beter binnenbleef van sperma zoals je in de vruchtbare periode normaal hebt. Wat moet ik nu en wat denk jij? Heb even terug beginnen tempen vanaf de bloeding om er toch een beetje zicht op te krijgen wat denk jij? Ik had normaal 19 de december ongesteld moeten worden.
hoihoi, Een cycles van 17 dagen is erg kort. het zou een hele vroege miskraam kunnen zijn maar dat lijkt niet logisch. ik zou de 18e dag gaan tellen als de eerste dag van je laatste menses. En nog maar even aankijken. Blijft je cycles zo kort dan is het raadzaam eens met een arts hier over te praten maar ik verwacht omdat je alttijd regelmatig was dat het weer normaal zal worden. Blijven temperaturen! Imke