vraagje over tv kijken

Discussie in 'De lounge' gestart door Ally, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat ik in ieder geval voor geen goud wil missen is.
    A) Greys Anatomy op net 5
    B)big love op net 5
    C) gilmore girls op net 5

verder zegt mijn man dat ik tevreden ben als het maar kleurtjes heeft en beweegt...omdat ik zo vaak voor de tv hang

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

k kijk vooral:

-atwt om 5uur dan geef ik fay eten ff lekker rust hahahaha
    -csi las vegas(oehhh nick) en csi miami
    -greys anatomy!

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Momenteel vind ik Grey's Anatomy erg leuk en kijk ik ook graag naar House, Lama's, keuringsdienst van waarde en de wereld draait door.
    Voor geen van allen blijf ik thuis, maar als ik thuis ben, wil ik wel kijken.
    We hebben dan ook geen recorder of iets dergelijks.
    Een televisie heb ik ook uit onze slaapkamer verbannen en verder kijkt mijn man veel sport als ie thuis is.

Maar de pc...tja die staat eigenlijk wel de hele dag aan. Al is het alleen al voor de muziek :oops:

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Met mooi weer staat de tv er echt voor jan met een hele korte achternaam.. Heb sinds kort weer tv op m'n slaapkamer maar 'k heb geen idee waar de afstandsbediening ligt :)
    En beneden staat 'ie 's ochtend aan voor mijn dochter (niet de hele ochtend hoor, ze kijkt teletubbies en het zandkasteel).
    In de winter is 't wel anders. Dan zappen we alle kanalen langs. Maar ik kan mezelf niet echt verslaafd noemen..

5. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ik vind het zelf heel naar om zo lang voor de tv te hangen (want bij ons is het dan echt hangen en zappen en nauwelijks met elkaar praten). Bovendien wil ik mijn kinderen het goede voorbeeld geven. We kijken wel eens een film, maar zetten de tv daarna weer uit. Soms kijken we naar CSI, maar meestal nemen we het op en dan organiseren CSI-avondjes, in het weekend: dan kijken we de hele avond tv, 3 of 4 afleveringen achter elkaar.

Vroeger keek ik veel meer tv, maar ik merk nu echt dat ik veel meer tijd heb voor andere dingen en vooral voor mijn man. Als ik eenmaal voor de tv zit, kan ik er namelijk ongemerkt de hele avond zitten en dan is het zo bedtijd. Vind ik echt zonde.

6. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    het valt me op dat we eigenlijk allemaal hetzelfde kijken (van degene die dus tv-verslaafd zijn)
    ik doe dus ook mee aan die verslaving.

elke dag gtst.
    alles van csi (new york tot las vegas en miami tussen in) criminel minds, law and order, house, numbers, close to home, cold case en natuurlijk nu weer ER. verder kijk ik graag naar animal planet m.n. animal police (zo triest af en toe) en discovery channel
    jammer dat het nu allemaal herhalingen zijn dus zie ik regelmatig een aflevering die ik al gezien heb. dat is ook 1 van de redenen dat ik nooit zo'n dvd-box zal kopen want met een beetje mazzel kan je ze op tv wel 3 à 4 keer zien.

mijn mannetje vind al deze series maar niks (behalve csi dan) gelukkig gaat hij altijd vroeg slapen dus heb ik op de slaapkamer altijd het alleenrecht op de afstandbediening, terwijl hij dat in de huiskamer heeft, dus dat is wel eerlijk verdeeld bij ons.

o ja, quizzen doen we wel graag samen, that's the question, lotto weekendmiljonairs, triviant en 1 tegen 100 bv.

voor degene die ook zo van quizzen houd is het playstationspel BUZZ echt een aanrader, komisch, hilarisch en elke keer weer verrassend, je bent niet zomaar door alle vragen heen, we spelen het regelmatig en nog steeds komen we nieuwe vragen tegen. maar pas op want het is ook zeer verslavend. we hebben het menig keer volgehouden om tot diep in de nacht te buzzen (uurtje of 4)

7. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Wat mij opvalt,dat sommige het hebben ,over goede vb aan de kids geven .

Dat is tegewoordig best wel moeilijk,ik probeer als mijn dochtertje thuis is ook weinig tv te kijken .

En zij wil ook een uurtje dagelijks tv kijken.

Ally

8. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Ik kijk wel regelmatig tv maar wat maakt me niet zoveel uit... behalve maandag kijk ik grey's anatomy en daara big love en op donderdag dubbele aflevering van house. verder is het maar altijd een beetje zappen en kijken wat er leuk is.

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    hahahaha hier nog zo een! en dan ook nog graag Ghostwhisperer en Medium, House, Bones.....:oops: Alleen geen CSI Miami en NY, vind ik niet zo....wel de originele CSI.

Nou moet ikz eggen dat ik van kleins af aan al tv-junky ben :) Ik kende vroeger serieus de gids uit mijn hoofd en wist al met 6/7 jaar hoe ik een tv moest aansluiten en instellen :rolleyes:
    Tv staat hier eigenlijk ook altijd aan, ook vanwege het geluid/bewegend beeld. Als ik de radio aan doe mis ik beeld :)

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    bij mij is het heel erg. ik kan niet slapen zonder het geluid van radio of tv... en dus staat een van de twee altijd aan

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

OOOO, ik ben zoooo verslaafd aan Big love...dvd box al uitgekeken....en volg serie 2 op de site in amerika (geen afleveringen maar lees de text van wat er die week gebeurd is en kan je vertellen....spannend! ) ;)

12. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    M'n vriend zet altijd meteen de tv aan als hij thuis komt, hij heeft ook altijd de zapper.

Het enige wat ik per se wil zien is Grey's Anatomy. (en de wedstrijden van Feyenoord)

Verder kijk ik elke avond lekker stom met m'n vriend mee...

Wij hebben wel tv in de slaapkamer, die zet m'n vriend ook standaard aan als hij naar bed gaat. Meestal val ik na vijf minuten in slaap.

13. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Stelletje verslaafden hier :) ik blijf het zonde van mijn tijd vinden. Liever sporten oid.
    Maar pc staat altijd aan hoor :)
    Als aanvulling op mijn reactie op blz 1 of 2 .
    Nu ik verlof heb,en de tour is, staat de hele middag de tv aan hoor... heerlijk de tour voor een keer eens helemaal volgen. Doe ondertussen wel andere dingen, maar toch. en tijdelijk dus TV verslaafd.... :)

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ben niet zo'n tv kijker..meestal zit ik achter de PC of xbox... maar als we kijken idd csi en csi miami.

Een leerling van mij, die heeft thuis nog nooit een tv gehad! Heeft ze ook geen behoefte aan en ik geloof dat het van haar geloof ook niet mocht. Dus ik vragen: wat staat er dan op de plek van de tv, hihi.. Een aquarium. Ze wist ook niet eens te vertellen wie arnold schwarzenegger was, niet dat je daar van wakker moet liggen...

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    :) :) Kijk al een maand of 4 bijna geen t.v meer. Heb een andere verslaving gevonden. Dit forum is n.l ook erg verslavend!

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik kijk graag es een keer ATWT, maar met 1 keer per week blijf je helemaal bij ;) verder op zaterdag altijd graag McClouds Daughters, Law & Order, Cold Case. en verder, sja, als ik zin heb, maar soms ook de hele dag niet. 's ochtends wel vaak even nieuws

Deel Deze Pagina