Opstaan 's ochtends

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Hoelaat staan jullie op en hoeveel moeite hebben jullie. Daarmee? Ik kan er moeilijk uitkomen, zet m'n wekker op 7 uur maar kom er pas half 8 uit. Ben altijd aan het haasten!

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik ook haha

3. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Als mijn wekker gaat, ga ik meteen eruit..
    MAAR.. ik heb eerst sigaretje nodig.. dan pas ben ik geestelijk wakker.

4. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik ga vanaf morgen tussen 6 en half 7 opstaan. Ik hoef de deur niet uit maar vind het altijd prettig 'klaar/wakker' te zijn als de dames beneden komen(7.15/7.30)

5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hier gaat de wekker rond half 8, maar ik ben er meestal pas rond 8 uur uit, zeker deze donkere dagen heb ik er zoveel moeite mee!
    En omdat wij met het raam open slapen is het ook nog eens heel koud in de slaapkamer, brrrr!

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Mijn wekker staat om 7 uur, maar vaak hoor ik hem pas rond half 8 en rond 8 uur moet ik haasten naar de bus toe :(

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij staan momenteel om 06.45 op. Vriend gaat douchen, ik laat onze jongste drinken, daarna rond 07.00 maken we de andere twee kinderen wakker en gaan we alle drie de kinderen wassen en aankleden.

Vervolgens is het naar beneden, brood eten, tafel dekken we meestal savonds al zodat we kunnen aanschuiven smorgens. Terwijl de kinderen eten pak ik of vriend nog de schooltasjes in.

Na het eten of onder het eten vertrekt vriend naar het werk en vervolgens maak ik de kinderen 'af' dus haren kammen, schoenen aan, mondjes afdoen, jassen aan en gaan we naar school.

Vind het nu echt een heel gehaast om de kinderen op tijd op school te krijgen. Vroeger toen de kinderen er nog niet waren en ik nog werkte stond ik altijd eerder op zodat ik smorgens nog wat in het huis kon doen etc. Had daar totaal geen moeite mee. Maar sinds de kinderen er zijn, ben ik toch een stuk langzamer wat dat betreft en denk ik ook regelmatig, neeee daar heb je die wekker alweer! Haha :D!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik ben geen ochtend mens het liefst draai ik me nog 100000 om als de wekker gaat. Het gebeurt hier regelmatig dat ik een half uur voor dat zoon naar school moet pas wakker schiet. En dan is het haastje rep haha.

Gelukkig kan hij nu zelf naar school en is hij ook al geen ochtend mens. Van wie zal hij dat nu hebben;);););) juist ze moeder.

Het is zelfs zo erg dat ik mijn mobiel op drie tijden laat af gaan in de ochtend. 7.15 7.30 en 7.45 dan kom ik er pas echt uit haha. Gelukkig woon ik nu dicht bij school en is zoon binnen vijf min op school het is dus wakker aankleden tandenpoetsen brood naar binnen schuiven zijn tas klaar maken ik met me nodige gemopper. En hoppa naar school.

Ondertussen staat zusje lief aan me benen te trekken van ik wil ook bobo en drinken en dan denk ik van waren jullie maar eens een nachtje logeren kan mama eens rustig wakker worden.
    :D:D:D

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik word meestal rond kwart voor zeven gewekt door m'n kwebbelkleuter. Ik probeer dan rustig wakker te worden, maar zij is dan al helemaal klaar en vrolijk. Ik loop dan rustig naar de keuken en zet de theepot op en zij kwebbelt lekker verder ;)

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hier om 7 uur, met douchen en aankleden en plamuren ben ik rond kwar voor 8 klaar. Dan de hond uitlaten, koffie en ontbijt en sigaretje. Om 10 over half 9 rij ik dan meestal weg. Ik begin om 9 uur.

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat had ik vroeger ook maar nu moet ik eerst ons beiden aankleden, eten maken en geven.
    Dan kan ik de honden uitlaten en een peuk roken.

Volgende week nieuw huis en gaan we stoppen!

Weer on topic

Vanmorgen geprobeerd om Lise nog even bij mij te laten slapen maar die wou alleen maar spelen haha

12. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Als manlief dagdienst heeft gaat de wekker om 4.45 dan ga ik er ook uit,
    smeer z´n brood, pak zn tas in.....en dan tussen 5.15 en 5.30 gaat hij weg.

ik drink dan nog wat, kijk nog even op de computer :D kijk nog even HVNL als ik dat gemist heb de avond ervoor...en dan ga ik meestal van 6.30/ 7.00 tot 8.00 / 8.30 nog even terug afhankenlijk van hoe laat de meiden uitslapen

en als manlief nachtdienst heeft ben ik er gewoon tussen 8.00 en 8.30 uit en als hij vrij is ook ;) tenzij de meiden een keer uitslapen dan slaap ik ook mee :) dan is het hooguit 9.30 en de jongste heeft dan zowiezo al een fles gehad

13. Within

Within Niet meer actief

Hier gaat om 7.10 de wekker. Hoe graag ik ook wil blijven liggen, ik moet om half 8 in het zwembad liggen dus ik moet er wel uit :p Na het zwemmen ga ik douchen en ontbijten.

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ga er sochtends altijd om kwart voor 8 uit.. dan smeer ik broodjes voor mijn man en zet ik een kopje thee voor hem.. dan roep ik hem om 8 uur.. hij gaat dan om half 9 weg en dan is het volgende mannetje aan de beurt ;)

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    heb nu nog wel geen kids maar goed:p

Hier gaat altijd een half uur/3 kwartier voor ik echt mn bed uit moet de wekker...
    Omdat ik weet dat ik er niet gelijk uit kan springen...:)

Toen ik dus nog werkte en om 8 uur op mn werk was... ging rond kwart voor 7 mn wekker.. en dan meestal rond kwart over 7/10 voor half 8 eruit...;)

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    De wekker staat ingesteld op 7.15 maar gaat maar zelden af. Meestal ben ik om 6.45 wakker en ga dan uit bed. Even rustig aankleden, eten en krantje lezen, voordat ik de kinderen om 7.30 wakker maak. Om 8 uur zijn ze aangekleed, haren zijn gekamd en hebben ze gegeten. 8.15 breng ik hen op school.

17. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Op werkdagen staat mijn wekker op 7 uur maar meestal is zoon al eerder wakker , half uurtje ofzo. Hij komt dan bij ons in bed tv kijken.
    Om 7 uur ga ik er dan uit ben met 10 min klaar en ga dan koffie zetten voor man. Die is heel slecht in opstaan dus ramt steeds die wekker uit tot half 8 en gaat douchen.
    Ik ben dan meestal met zoon beneden, wij eten vast wat, ik kleed zoon aan en maak brood ed voor op ons werk.
    Dan komt man ook eten en ga ik meestal rond 8 uur de deur uit, breng zoon naar kdv. Man gast rond 815 de deur uit.
    Ik begin om half 9 op bet werk en als zoon in januari naar school gaat begin ik om 9 uur.
    Als zoon logeren is kan ik trouwens wel uitslapen tot een uur of 11 geen probleem ;)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik word meestal rond 7 uur wakker (geen wekker maar wel manlief die eruit gaat en goeie kans dat een kind zich ook wel meldt) maar kom bijna altijd pas om 7:30 mijn bed uit. Heerlijk.. even blijven liggen. Dat gaat hier ook best.
    Als ik de deur uit ga, ga ik ergens rond 8:30 de deur uit

19. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

hier om half 7...heb een kwartier tot 20 minuten nodig om wakker te worden en op te starten...in de winter moeilijker als in de zomer..

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja vreselijk.

Zet de wekker om half 7 maar meestal wordt mn zoontje dan ook wakker. Kwart voor 7 echt eruit maar het is nu in de winter zo koud en donker.. brrr. Van de week toen ik mn dochter uit bed kwam halen zei ze precies wat ik iedere ochtend denk 'Ik kan niet, mn hoofd zit vast aan het bed' haha.

Deel Deze Pagina