* geboortekaartjes * welke winkel / pakketen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piri piri, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik las hier onlangs iets over geboortekaartjes inleveren bij supermarkt en drogisterij.
    Ben benieuwd naar welke winkel en hoe dat dan werkt, ga je gewoon naar kassa met je geboortekaartje en dan krijg je wat ?
    Vind t ergens wel heel hollands, maar hey. Als er wat te halen valt:).....

2. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    In elk geval de Plus supermarkt en c1000

Ben benieuwd of er nog meer zijn, want ook ik ben en blijf een Hollander ;)

3. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    niet alle c1000 overigens, bij mij in de regio niet, en toen ik in m'n oude dorp bij de c1000 was daar wel, maar mocht dan weer niet mijn kaartje inleveren want ik woonde daar niet

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Joh nog nooit van gehoord, geloof ook niet dat ze dat bij ons in dit gebied doen ?

5. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    moet je even google.. er zijn ook sites waar dit op staat. dit is wat ik gevonden had (2 jr terug)
    Plus supermarkt
    Verkrijgbaar binnen een maand na de geboorte van de baby op vertoon van het geboortekaartje.

Gratis Babypakket Ter Waarde Van ± € 30 Bij Jan Linders
    Je krijgt een babypakket ter waarde van ± € 30 euro als je binnen twee weken na de geboorte van je baby naar een filiaan van Jan Linders komt met een geboortekaartje. Jan Linders heeft zijn winkels gevestigd in Limburg, Gelderland en Brabant. Het geboortekaartje blijft eigendom van Jan Linders. (Limburg, Gelderland En Brabant)

C1000
    Bij de C1000 tegen inlevering van het geboortekaartje een gratis Baby-cadeaudoos. Een doos met 20 producten voor moeder en kind ter waarde van €25 . Je kan tot 2 maanden na de geboorte de gratis Baby-cadeaudoos ophalen.

Shoptopia
    Ben je pas bevallen of ken je iemand die pas bevallen is? Stuur ons dan een geboortekaartje met je emailadres en ontvang een leuk baby-pakket thuisgestuurd! Helemaal gratis!
    In het pakket zit onder andere interessante informatie voor jonge moeders, diverse kortingsbonnen en een leuke attentie van shoptopia.nl.

Stuur het geboortekaartje naar:
    Shoptopia baby-service
    Postbus 164
    6640 AD Beuningen (gld

6. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    als je een kaart van kruidvat hebt, kun je daar ook nog een tas krijgen als je zwanger bent

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ohw. Leukleukleuk

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Deel Deze Pagina