jeukende borsten / steken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Hope87, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    heb laatste tijd enorme steken en sinds gister ook jeuk aan me tepel(s)

is dit normaal bij bijna 14weken? die steken ik moet ze dan namelijk echt vast pakken en tegen drukken die steken doen namlijk echt pijn.

zo de jeuk is ook pas echt te stillen als ik gekrabt heb ;) zelfs overdag joh kriebelt als een gek :)

2. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken het hoor! Heb de eerste drie maande echt heel veel last gehad. Sliep met een heel strak shirt aan tegen de pijn. Daarna een tijd rustig, nu weer af en toe jeuk en steken, laatste fase ;).

Smeer zelf lekker vet, niet op je tepels. Kouder afdouchen kan lekker zijn. Als mijn tepels nu jeuken smeer ik er een beetje melk op die al voorhanden is. Schijnt vlgns de lactatie kundige erg goed te zijn, ook straks na het voeden.

Sterkte ermee, het is soms echt een rot gevoel!

Eva

3. Maia

Maia Niet meer actief

ja hoor, heel herkenbaar. Ik heb het met vlagen, de ene week wel, de andere week niet enzovoorts, maar bij mij heeft het denk ik tot een week of 18 echt heel pijn gedaan af en toe en het is nu een stuk minder.

4. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    bedankt voor jullie reactie! :)

5. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ja hoor, heel normaal, vooral in het begin van het zwangerschap... Goh, wat had ik ook ontzettend veel last van, gelukkig nu niet meer!

Deel Deze Pagina