utrogestan en menstruatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door butterfly0511, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi hoi,

Ik ben benieuwd wat voor invloed utrogestan op jullie menstruatie had. Werd je gewoon ongesteld of hield hij de menstruatie tegen???
    Vandaag is mijn NOD en morgenvroeg moet ik voor de laatste keer de utrogestan bolletjes pakken. Maandag moet ik bloed laten prikken. Heb nog geen test gedaan.....de kans is zoooo klein dat het raak was, want zaad was erg slecht bij de IUI (0,2 milj).
    Vind het nu wel beetje spannend worden. Bij de 1ste IUI werd ik precies op dag 14 ongesteld en bij de 2e IUI na 13 dagen. Alleen beide keren gebruikte ik geen utrogestan.

liefs Wen

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey wennes, bij mij heeft het nog nooit mijn menstruatie tegen gehouden, misschien toch een testje wagen.
    succes meid

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi Wen,

Wat spannend toch!!!
    Ik werd beide keren gewoon ongesteld, ondanks de bolletjes!

Ik hoop voor je dat het toch gelukt is!

Liefs

4. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    thnx voor je snelle reactie.

Ja met een testje heb ik zekerheid he...pfff normaal test ik gewoon al een paar dagen van te voren en nu durf ik gewoon niet...haha.
    Heb zometeen een feest en als hij negatief is zal het toch wel weer een flinke domper zijn ookal was de kans heel klein....
    Ik ga kijken hoe lang ik het vol houd om niet te testen...kan ik og heel even dromen;).

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij mij hield het de menstruatie gedeeltelijk tegen. Ik kreeg krampen en bruinverlies wat wel roder werd rond de testdatum. Maar het zette niet door. Pas nadat ik gestopt was met de Utrogestan zette het door.

Heel veel succes met de laatste wachtdagen, ik hoop op goed nieuws!

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Mijn eerste cyclus met utrogestan werd ik de dag na het slikken van het laatste bolletje meteen ongesteld. Had toen ook al vanaf 10DPO steken (mijn lf is maar 9 dagen, daarom kreeg ik utro).
    De tweede cyclus slikken werd ik pas na 15 dagen ongesteld, dus toen werd ongi wel degelijk uitgesteld (wat ook de bedoeling was).

Denk dat we wel de conclusie kunnen trekken dat er geen peil op te trekken is ;) Dus gewoon testen!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    mijn ervaring is dat de uruzgan de ongi wel een dag of 4,5 kunnen uitstellen.

als ik stopte, dan duurde het nog een paar dagen (na nod) dat ik ongi werd....

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik werd drie dagen na het laatste bolletje pas ongesteld, maar het schijnt onwijs te kunnen verschillen.

Succes en hopelijk snel een mooie test!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik werd op nod gewoon ongesteld.
    maar dat verschild idd per mens.
    zo heb ik ook meteen gewoon mijn cyclus terug en daar hoor je ook verschillende verhalen over

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Utrogestan kan het weldegelijk tegenhouden. Ik was ook nog niet ongi, maar negatief getest. Zodra ik stopte met de bolletjes kwam de ongi. Succes meid!

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Uruzgan :(; hihi!

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Het verschilt in ieder geval dus echt per persoon. Heb net de laatste bolletjes gebruikt. Ik denk dat ik maar gewoon het bloedprikken morgen afwacht....

Thnx voor jullie antwoorden, ik houd jullie op de hoogte.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    succes meid!

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Kon me toch niet meer inhouden en heb net getest...helaas geen tweede streep......:(:(.
    Laat die ongi nu ook maar komen ook....

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    He bah, Wennes, wat een teleurstelling. Die rotbolletjes ook zeg. Ook al reken je nergens op, stiekem krijg je toch een beetje hoop. Wat kl.. zeg! Sterkte!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he balen zeg:(
    knuf

17. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Wat een teleurstelling Wennes. Hopelijk komt het nu snel dan. Sterkte. Bij mij hield het de menstruatie niet tegen. Was op dag 10 al ongsteld geworden.

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Balen, zeg...:( Ookal is de kans van slagen klein, je hoopt toch dat het gaat lukken.
    Heel veel sterkte!

19. Trees

Trees Niet meer actief

Wat ontzettend kl*tenieuws. Heel veel sterkte :(

20. bereke

bereke Niet meer actief

Wat een rotnieuws Wennes! Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina