Wat voor vloerkleed?

Discussion in 'De lounge' started by brownielover, Dec 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,148
    3,026
    113
    Nederland
    He meiden,

Er zijn hier een heleboel dames die gevoel hebben voor het inrichten van hun huis. Ik heb dat niet zo dus ik wil graag wat hulp van jullie erbij haha.

De timmerman komt nog kastjes maken onder de eikenbladen naast de tv ombouw en de schilder komt nog langs, maar dan is het zo goed als klaar. (nog aankleden lamp ophangen de plinten er aan etc)

Onze bank word kleiner, aan de raamkant komt een korter lounge gedeelte, er komen licht grijze duettes en de muren worden wit (ral 9010) en grijs (grind van histor)

Ik ben al aan het kijken voor een vloerkleed maar ik heb geen idee wat nu mooi zou staan en wat niet.

Onderstaande vind ik bijvoorbeeld mooie kleden, maar ik zou niet weten wat nu 't mooist zou staan.

Wie wilt meekijken? Alvast bedankt!

https://www.dewoonwinkelier.nl/vloerkleed-wol-lana-grijs-wit.html

https://www.dewoonwinkelier.nl/fraai-vintage-vloerkleed-dreams-grijs.html

https://www.dewoonwinkelier.nl/rond-vloerkleed-twin-kring-grijs-creme.html

Attached Files:

2. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,239
    11,819
    113
    Mooie kamer en keuken. Leuk!
    Kleed 2 en 3 vind ik leuk. Waarbij nummer 3 wat speelser is. Je kunt er daar ook twee van neerleggen.

3. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik vind de we en de 2e heel mooi. Zou iig voor een stevig kleed gaan zodat de kinderen er niet zo snel overheen struikelen/uitglijden.

Denk sowieso dat je het kleed het beste kan uitzoeken wanneer je de nieuwe bank hebt en verder alles af is...

Mooi geworden trouwens!!

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik vind kleed 2 onwijs mooi! Ben zelf van meer kleuren in het interieur, heb je er ook over nagedacht een kleurrijker kleed neer te leggen?
    Als je van een rustige inrichting houdt, heb je mooie kleden in je opties.

5. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Lief of Stoer likes this.
  6. famofthree

famofthree Fanatiek lid

Sep 13, 2017
    1,024
    1,031
    113
    Female
    eerst alles klaar hebben en dan pas gaan kijken wat voor kleed je wilt , echt als alles in de juiste kleur en afgewerkt is is het zo anders.

7. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    781
    251
    63
    Een huid ( koe of eland bijvoorbeeld) zou ook heel mooi staan. Heb er toevallig zelf pas 1 gekocht bij Ikea en met een hond en een kind is dit het eerste kleed waar ik niet helemaal stapelgek van word. Ik heb een zelfde kleur bank maar dan geen hoek en 1 betonlook muur, 1 poederroze muurtje en dan dus dat kleed. Verkoper heeft achter het kleed met het meeste wit voor mij uitgezocht :) Voordeel is ook dat het kleed niet schuift en je hangt 'm makkelijk even lekker buiten. En naar mate het kleed ouder wordt gaat het ook mooi slijten, maar je moet er wel van houden natuurlijk.

8. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,292
    10,263
    113
    Mooi huis!! Zou eerder gaan voor een kleed wat ruim is en zeker niet rond. De tweede is voor mij juist of het er al jaren ligt of bij de kringloop vandaan komt.

Dus of kleed 1 of huist met iets meer kleur, blijft de rest van het huis rustig en het kleed en bijvoorbeeld kussens in de bank die het opfleuren.

9. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Eerste wat ik dacht is dat ik de eetkamertafel een kwart slag zou draaien. Kleden ga ik nog even naar kijken.

10. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Absoluut kleed 2. Heel mooi!

11. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,148
    3,026
    113
    Nederland
    Oh die hebben we juist zo gedraaid haha, hij stond eerst andersom! Maar we stootte elke keer tegen de muur aan, was heel krap met aan tafel gaan.

12. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,148
    3,026
    113
    Nederland
    Bedankt trouwens zover voor jullie meningen/ideeën :) Een kleed met kleur vind ik leuk, alleen ik zou niet goed weten wat voor kleur er leuk bij zou staan. Roze rood paars oid hoef ik niet te proberen dat wil mijn vriend absoluut niet in huis haha.

Ik zag ook een vintage vloerkleed met blauw.

deze:

https://www.dewoonwinkelier.nl/vloerkleed-classic-grijs-blauw.html?id=72689252&gclid=EAIaIQobChMIooeGwLmt2AIV75XtCh18VQD4EAQYASABEgJnrfD_BwE

en deze:

https://www.dewoonwinkelier.nl/vloerkleed-patchwork-grijs.html?id=72692168&gclid=EAIaIQobChMIooeGwLmt2AIV75XtCh18VQD4EAQYAiABEgIWyfD_BwE

Zou dat dan bijvoorbeeld leuker zijn ipv een grijs/wit kleed?

13. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Ik vindt je tv ombouw echt ge-wel-dig!! Gaaf gedaan. Je keuken is ook erg mooi geworden.

Zou inderdaad eventjes wachten nog met een kleed tot de rest klaar is.

14. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

Jun 29, 2016
    2,042
    907
    113
    Geen vloerkleed idee maar wilde even zeggen dat het er gaaf uit ziet!:)

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Van je 1e bericht ga ik voor kleed 2

En van je 2e bericht voor kleed 1!
    Die vind ik helemaal gaaf!

16. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    1,754
    116
    63
    Dat vintage blauwe kleed heb ik! :D Die vind ik dus erg leuk ;)

17. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,688
    2,387
    113
    Female
    Broek
    brownielover likes this.
  18. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Wat zijn die kleden betaalbaar!

Als je ze makkelijk kan retour zenden evt dan 2 kleden bestellen zodat je kan zien welke vd 2 het leukste staat.

19. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Oh die blauwe vintage kleden vind ik zó gaaf! Ik wist het wel :D

Omdat je veel wit/(donker)grijs hebt, kan je best voor een kleurtje gaan in je kleed. Niet te fel, maar dat vintage grijsblauw vind ik heel mooi. Misschien kan je nog wat kussens op de bank leggen in dezelfde kleur.
    Of wat andere vintage accessoires in die kleur. Een grote koperkleurige vaas met bloemen staat ook mooi bij dat blauw.

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ik heb bewust geen kleden in huis. Persoonlijk heb ik er een hekel aan en voor de kinderen is het zoveel leuker zonder om hun trein/autobanen te bouwen. Ze beginnen in de woonkamer en gaan rond de keuken en weer terug naar woonkamer.

Man wil wel kleden maar momenteel gaat hij nog mee dat het leuker is voor de kinderen hun speelruimte om er geen te hebben. Als dat niet meer werkt dan ga ik even langs de voordeur het gras in en ga in een grote hondenpoep staan, voorzichtig naar binnen en dan over het kleed. Heb dat wel eens gezien bij kennissen... Ok was per ongeluk daar maar ze hebben hun vast tapijt kunnen vervangen :(

Share This Page