weet iemand waar je voetbal vrouwen kan terug kijken? ik heb bij uitzendinggemist gekeken maar daar is alleen van rtl1 en 2 en 3.. Hoop dat iemand het weet Groetjes
Echt niet bij uitzendinggemist.nl? Normaalgesproken kun je daar toch alles terugzien, toch? Zal ook eens even verder kijken.
Ik kijk dit eigenlijk nooit, maar zag in de gids (online) dat het zondag en maandag komt. Is maandag de herhaling van zondag of komt het gewoon een aantal keer per week? Succes in iedergeval . Hoop dat je het snel vindt.
rtl1, 2 en 3? soms kan het ook even duren voordat het op de site komt volgens mij je kan hem hier wel tegen betaling kijken; http://www.rtl.nl/service/gemist/zondag/
Haha, sorry, ben nog niet helemaal wakker. Heb vannacht ook echt lopen spoken. Was tot half vier wakker maar wel super moe. Groetjes, 8)
Op rtlgemist.nl kan je het idd betaald terugkijken. Uitzending gemist is alleen voor Ned 1, 2 en 3. Maar op youtube.com kan je het over een paar dagen ook terugvinden (wel in 4 delen, omdat de filmpjes daar niet langer mogen zijn dan een kwartier geloof ik). Moet je bij zoeken voetbalvrouwen 2.8 intypen (seizoen 2, aflevering 8) dan krijg je 't te zien. Kan wel even duren voordat het erop komt, want tot nu toe gaat 't maar tot aflevering 7.
Verplaatst, naar Films, televisie en nieuws. Graag goed opletten waar je een topic start. Groetjes, Elvira