In juli gaan we 3 dagen naar Londen en nu geeft Michael Buble een concert in de O2 Arena in Londen. Daar willen we graag heen maar we weten niet waar we veilig tickets kunnen kopen. We komen steeds uit op Tickets for concerts, theatre, football, family days out. Official Ticketmaster Site, op zich ziet het er heel betrouwbaar uit, heeft iemand ervaring hiermee?? Iemand al eerder hier besteld?
Dan moet het wel betrouwbaar zijn toch? Binnen Nederland bestellen vind ik geen probleem, maar het is best een pittig bedrag en in het buitenland, dan vind ik het toch wel wat enger...
Ow wat zou ik dolgraag in jouw schoenen willen staan! Hier ook een mega Bublé fan! Maar die shows zijn een beetje kort na mijn duedate helaas. ik vrees dat ik nog niet fit genoeg zal zijn. Ticketmaster is echt betrouwbaar! dat durf ik je met mijn hand op mijn hart te beloven. maar even tussendoor: ik had begrepen dat alles al was uitverkocht voor die shows??
Ik kwam er laten achter dat bij Ticketmaster niets meer te krijgen is, je wordt doorgestuurd naar Michael Buble Tickets London | The O2 on Friday, 12 July 2013 19:00 Maar of dat dan weer betrouwbaar is?? Aan de ene kant moet dat haast wel als het gelinkt is aan Ticketmaster, maar aan de andere kant.... Het is een soort marktplaats voor tickets... We zijn dan rond de 330 kwijt voor 2 kaartjes, heb ik er wel voor over als het maar betrouwbaar is.
er staan best wel wat negatieve reviews erover ik zou het niet doen Get Me In - www.getmein.com Reviews | Online Ticket Agencies | Review Centre
Daarom durf ik het ook niet. 3 dagen Londen hebben we geboekt via Oad, mijn man heeft Oad gemaild met de vraag of zij kaartjes kunnen regelen, ze kunnen ook aan kaartjes voor musicals etc komen. En anders is het helaas pindakaas voor ons!
Wat je altijd nog kan doen (mits je er veel geld voor over hebt) is voor aanvang van het concert voor het gebouw te gaan staan. Vaak worden daar nog kaarten aangeboden maar wel tegen hele hoge prijzen. twee jaar geleden was ik in Toronto en daar gaf net die avond Britney Spears een optreden wij werden ook steeds aangesproken of we nog kaarten wilden.
Dat zou ook nog kunnen. Voor musicals heb je dat ook bij bookingoffices, wie weet hebben ze dat ook voor concerten.
Dat zou ook nog kunnen. Voor musicals heb je dat ook bij bookingoffices, wie weet hebben ze dat ook voor concerten.
Dat is ook linke soep! Hier mag dat niet eens, worden ze weggejaagd door de beveiliging ik heb wel eens iemand gehoord die door zo'n voordeur kaartverkoper flink is genaaid.