Enkele weken geleden besloot ik even niet meer op het forum aanwezig te zijn. Mijn vriend en ik kregen te horen dat we met ongeveer 6 weken een miskraam hebben gehad, wat insloeg als een bom. Inmiddels een curretage, veel huilbuien en wat hormoonschommelingen verder, heb ik het gevoel er weer aan toe te zijn hier soms toch weer even een berichtje te posten. Hoewel ik afgelopen week vooral van de afleiding door mijn werk heb genoten en het soms wel leek alsof alles net was zoals voor de miskraam, betrap ik mezelf er soms wel nog op dat het met vlagen toch verdomd pijn doet als je maxi cosi´s en zwangere vrouwen voorbij ziet komen. Toch voelen zowel mijn vriend als ik sterk de behoefte weer snel zwanger te raken, ondanks de angst dat het dan weer mis zou kunnen gaan. Maar we doen ons best om poitief te denken. Nog een maandje en dan mogen we weer gaan proberen. Maar wat er ook gebeurt, het speciale gevoel dat ik een paar weken in mijn buik heb gevoeld, zal ik nooit vergeten! Groetjes Marie
Heel begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt dat je zwangere vrouwen en vrouwen met kinderen tegen komt. Ik wens jullie veel sterkte toe met dit verlies....
hallo marie, Ik kan zeggen ik weet wat je voelt zoals meer onder ons helaas.Mijn ervaring is geef het de tijd,probeer je niet al te veel aan te trekken van de opmerkingen die je krijgt. Wij zijn ook gelijk naar een maand verder gegaan en bij ons was het gelukkig weer snel raak.Over dat je bang bent is ook te begrijpen was ik ook,wat ik heb geprobeerd toen ik opnieuw zwanger was om er niet teveel bij stil te staan.Mijn dokter heeft ons gelukkig al met 6 weken naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo,puur voor je eigen gevoel.En klinkt meschien stom en heb je er niks aan maar je kunt er echt zelf niks aan doen en er niks tegen doen. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en probeer ondanks de angst er van te genieten en praat erover. Groetjes jeslin
Ik begrijp je Marie. Ik vraag me nog elke dag af hoe het zou gevoeld hebben als ik nu nog steeds zwanger was. Maarja daar mag je niet teveel bij stil blijven staan.