Wie ook icsi Nijmegen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mikky1982, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Hoi hoi,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat we na 5 rondes clomid ( ik heb geen eisprong ) doorverwezen worden naar nijmegen omdat er mikkyman geen zaad gevonden is.
    Zwaar teleurgesteld natuurlijk. Dachten we eerst dat het aan mij lag. Ligt het aan ons beide.
    Nu heb ik op dit moment enorme behoefte aan positieve verhalen over icsi. En wat zijn jullie ervaringen in Nijmegen? Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.

2. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi Mikky,

Wat balen dat jullie ook in het medische malle molen zijn aanbeland. Ik kan je wel wat vertellen over Nijmegen Radboud zikekenhuis. Heb er net mijn 4e ivf behandeling opzitten. Nu de 2e wachtweek. Ik heb het altijd als positief ervaren daar. Je hebt een aparte kelder voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Het verpleegkundig personeel en de artsen en gynicologen zijn erg aardig. Ik heb nooit lang hoeven wachten. Wat ook heel leuk is dat ze een digitale poli hebben. je krijgt een aanmeldingscertificaat straks en dan kan je op je pc kijken thuis hoeveel eitjes ze hebben gehaald en hoeveel bevruchtingen er zijn . Ook de kwaliteit van de embryo's staan erop en zelfs foto's van je embryo's. En je weet zo de uitslag al van de bevruchting voordat ze bellen. Echt super. En telefonisch spreekuur is altijd goed te bereiken voor vragen. En met de punctie geven ze een lekker roesje. Zodat het goed te doen is. Succes met jullie komende icsi!

Groetjes Herma

3. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    hoi Herma,

bedankt voor je reactie! Jij dus al je 4e ivf. Ik hoop voor je op een positieve test binnenkort.
    Die digitale poli lijkt me erg handig zeg. En goed te horen dat jij daar goede ervaringen hebt!

groetjes mikky

4. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Wij staan aan de start van onze eerste ICSI poging. We zijn onder behandeling in Ede maar de punctie en terugplaatsing zijn in het Radbout. Ik heb er nog geen ervaring mee maar van mensen om me heen hoor ik alleen maar hele positieve dingen. Heel veel succes!

5. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    jullie ook heeeel veeeel succes!!!!

6. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Vandaag zijn we naar het zh geweest voor de eerste echo. Vandaag gelijk starten met puregon. Het gaat nu echt snel. Volgende week donderdag weer terug.
    Hoe ziet jullie planning eruit?

7. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Er is nog geen planning. We hebben gisteren te horen gekregen dat we worden doorverwezen naar Nijmegen dus het is wachten op een uitnodiging van het Radboud.
    Duurt het lang, van 1e geprek tot je gaat starten met de behandeling? Ik heb geen idee wat me allemaal te wachten staat..

8. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Wij hebben niet heel erg lang hoeven wachten, maar door mijn ziekenhuisangst heb ik er twee jaar over gedaan om de stap naar het zh te zetten.
    Toen ik echt klaar was voor de behandeling kon ik binnen twee weken starten. De vooronderzoeken hebben we allemaal al gehad. Ik weet niet of jij deze in Nijmegen nog moet laten doen?
    Mocht je dingen willen weten hoor ik het wel!

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Wat goed dat je toch die stap hebt gezet! En snel begonnen ook dat is fijn.
    We hebben al heel wat onderzoeken gehad in ons egen ziekenhuis. Wel moeten we nog op de uitslag wachten van het bloedprikken van mikkyman. Dat duurt 4 maanden!! Iets met hormonen. Schijnt altijd 4 maanden te duren.
    Mijn gyn zei dat we ondertussen kunnen starten met de gesprekken in Nijmegen. Zodra dan alle uitslagen binnen zijn kunnen we hopelijk meteen beginnen.
    Ik heb net gebeld naar het Radboud. Als ze onze gegevens binnen hebben krijgen we een een brief en formulieren om in te vullen thuisgestuurd. Dus het is nu afwachten...... je zou denken dat je er aan gewent raakt al dat wachten maar dat is niet zo he helaas. Als ik nog vrsgen heb weet ik je te vinden. Super bedankt voor je recties! EN HEEL VEEL SUCCES!!!

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Succes Mikky en MoontjeB!

Ik heb ook ICSI in het Radboud gedaan! In januari 2009 doorverwezen, maart 2009 voor de 1e afspraak, begin mei op de wachtlijst voor icsi en ben 17 augustus 2009 begonnen met spuiten voor de 1e behandeling. Die is helaas mislukt op 30 september. Op 21 december 2009 gestart met behandeling 2 en ben 5 weken geleden bevallen van een prachtige dochter :D

Onze ervaring met het Radboud is echt supergoed! Ze zijn allemaal zo ontzettend aardig en lief! De digitale poli is ook fijn, buiten alle uitslagen is er ook een forum waar je met lotgenoten (die in dezelfde maand gestart zijn) te praten bijvoorbeeld of vragen te stellen aan artsen.

Tijdens mijn behandelingen heb ik een weblog bijgehouden, dus mocht je willen weten hoe het bij ons is verlopen kun je me een berichtje sturen, dan stuur ik de link door!

Heel veel succes!!! Hopelijk hebben jullie ook binnenkort zo'n klein groot wondertje!

11. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ sinja

GEFELICITEERD!! SUPER VOOR JULLIE!

Wat fijn om dit te horen zeg, die positieve verhalen. Doet me goed. Ik hoop dat het voor ons ook ooit zo ver mag komen als bij jullie. Ik ga je gelijk een berichtje sturen.

Deel Deze Pagina