Wie heeft er een echo in de 6e week gehad?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mama van Julian, May 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama van Julian

Feb 20, 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Wie heeft er een echo in de 6e week gehad? Wat was daar op te zien.
    Ik krijg volgende week een echo en ben dan als het goed is 5 wk en 6 dagen.
    Was er al een kloppend hartje te zien?

2. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

van harte met je zwangerschap

ik heb een echo gehad bij bijna 7 weken
    en idd er was al een kloppend hartje te zie.

groetjes sandra

3. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ik heb bij mijn eerste zw een echo bij 5weken en 7 dagen een echo gehad omdat ze niet precies wisten hoe ver ik zou zijn, i.v.m. onregelmatige cyclus. Maar toen was er alleen nog maar een vruchtzakje te zien met een vlekje erin. (nog geen hartslagje)
    Ik hoop voor jou dat het er al wel is, maar meestal is dit pas na de 6e week dat het begint te kloppen. nog gefeliciteerd trouwens! ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

6.4 wk...zie foto
    Er was bij ons een kloppend hartje!
    Het hartje gaat in deze week kloppen dus je kan pech en geluk hebben.
    Probeer je er niet op vast te pinnen...anders valt het zo tegen. Makkelijk gezegd he!
    Ik weet nog hoe dolblij ik was met het knipperlichtje.
    Heel veel succes!

5. Mama van Julian

Feb 20, 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    ik weet ook nog niet eens voor 100% zeker dat ik zwanger ben.
    op 28 februari heb ik een curettage gehad (miskraam) op 28 maart ben ik ongesteld geweest.
    Vorige week ( 23 april)ben ik nog geen 1.5 dag heel licht ongesteld geweest en op 28 april had ik een positieve zwangerschapstest. Omdat ik bang ben dat er eventueel nog HCG hormoon van de vorige zwangerschap in mijn lichaam zitten, durf ik ook nog niet echt blij te zijn en hoop dat er inderdaad iets te zien is op de echo.

6. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ik was ook met 6 weken de eerste echo en toen was het ook goed te zien..

het ligt er denk ik aan hoe de baby ligt en of je echt 6 weken bent of minder of meer..

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik heb met 5,5 week een echo gehad, toen was er alleen een vruchtzakje met daar iets in te zien. Er klopte geen hartje. Met 6,5 week heb ik nog een echo gehad en toen was er duidelijk een vruchtje te zien met daarin een kloppend hartje. :D
    Heb geprobeerd de echo in mijn album te zetten, maar lukte niet. :oops:

8. Fibi

Fibi Bekend lid

Mar 9, 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ook hier een echo gehad bij precies 7 weken. Zie de foto in mijn album. Er was toen al wel hartactiviteit te zien....

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    ik heb een echo gehad op 5 weken 3 dagen. Er was alleen een dooierzakje op te zien, geen kindje, geen hartslag. Op 7,5 week zagen ze bij mij wel een hartslag

10. Niet meer actief

ik heb een echo gehad met 6 weken en 3 dagen (inwendig). Hierop was een mooi kloppend hartje te zien.

Liefs, Tanya

11. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Bij mij was er met een vaginale echo, bij 6W2D, duidelijk een vruchtje te zien en een kloppend hartje.

Ik hoop voor je dat dat bij jou straks ook is! Succes!

12. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

Nov 25, 2006
    267
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb ook een echo gehad met 5 weken en 6 dagen, en ik heb het hartje tekeer zien gaan!

13. natalie

natalie Lid

Apr 6, 2007
    82
    0
    0
    Ik bij 5 weken en 5 dagen een echo gehad. Volgens de echo was ik 5 week en 2 dagen. Er was alleen het begin van een vruchtje te zien, nog geen hartje.

Een week later was er wel hartactie, maar volgens de echo was het kindje 6 week en 0 dagen, in plaats van 6 week en 5 dagen.

Twee week later was ik volgens de echo opeens wel 8 week en 5 dagen zwanger, wat ik zelf ook had berekend.

5 week en 6 dagen is denk ik net de grens. Als je geluk hebt, klopt er een hartje. Maar er moet wel een vruchtje te zien zijn. Ik hoop voor je dat dat het geval is.

14. Ik heb een echo gehad met precies 6 weken en daar zagen we het hartje kloppen.
    Hoop dat er straks bij jullie ook een mooi kloppend hartje te zien is.

Liefs Vlindertje

15. Suus81

Suus81 Actief lid

Jun 22, 2006
    265
    0
    0
    Wij hebben een echo gehad met 6 weken en 2 dagen.
    Wij zagen een mooi rijstkorreltje met een kloppend hartje!

16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    6.2 weken en ook een heel mooi knippernd lichtje! Maar voor hij de echo maakte, waarschuwede hij al dat het ook zo kon zijn dat er geen hartje zou kloppen, was vrij vroeg zei hij!
    kus miek

17. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    heb met 6.5 een echo gehad MET kloppend hartje. Sterkte met je echo, hopelijk ben je idd zwanger en kun je straks gaan genieten!

groetjes sanneke

18. san68

san68 Actief lid

Feb 27, 2007
    213
    0
    16
    Vandaag echo gehad (6 weken en 3 dg) en het hartje klopte.

19. mel1977

mel1977 Actief lid

Wij hadden de eerste echo met 6 weken en 3 dagen en daarop zag je het hartje kloppen.

Succes met je echo!

20. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik heb een foto in mijn album van mijn eerste echo bij 6weken4dagen.We zagen een donkere vlek met daarin een lichte die knipperde , je moet je er ook niet teveel bij voorstellen ;) het knipperen was de hartslag.

Share This Page