Ik ben echt woest! Vanmiddag waren de oudste twee kinderen lekker buiten aan het spelen op het pleintje schuin voor ons huis. Ineens kwam mijn zoontje heel snel aangefietst en vertelde dat een onbekende man foto's gemaakt had van mijn dochtertje en haar vriendinnetje en daarna weggelopen was. Gelukkig waren ze wel gekleed, maar welke gek doet nou zoiets. Ik zit nu op de bank met allerlei visioenen over dat de foto's op hele verkeerde sites terechtkomen. Bahbahbah, als ik hem ooit tegen kom. Dan is hij echt van mij. Kl***z*k.
Oh ja, sorry dat vergeet ik erbij te zetten. Heb gelijk daarna de politie gebeld en de ouders van haar vriendinnetje zouden dat ook nog doen.
vervelend zeg... Voortaan misschien zelf beetje oogje in het zeil houden? Nu weet je immers zelf niet eens wat er gebeurt is.
Uhhh een fotograaf, iemand die een cursus fotografie volgt, iemand die meedoet aan een fotowedstrijd met als thema vrolijkheid, iemand die een zeldzaam vogeltje wil fotograferen en er flink de pest in heeft omdat twee giebelende meisjes voor het vogeltje staan waardoor hij het niet op de foto krijgt, etc etc Of een hele vieze vent die nu lekker achter zn laptop de foto's bekijkt.. Ik gok dat dit laatste de minst waarschijnlijke optie is. Ben er zelf ook niet van gecharmeerd dat anderen ongevraagd foto's nemen van mijn kinderen, maar dan niet met de hoofdreden die jij opgeeft.
Eerlijk gezegd is dit ook wat ik denk.. waarom foto's maken van geklede meisjes als je er iets 'vies' mee wilt doen. Ik bedoel, die kan hij ook van internet halen of stiekem maken vanuit de verte. Als je dochtertje en haar vriendinnetje in een zwempakje rondliepen zou ik er sneller iets achter zoeken.
Nou ik was er ook niet blij mee geweest. Hij had het dan eerst kunnen vragen ofzo. Maar dan nog. Ts goed dat je een melding hebt gemaakt!
Misschien zie ik het allemaal wel helemaal verkeerd, maar feit blijft dat het MIJN dochter is waar hij foto's van heeft gemaakt en wie weet wat hij er allemaal mee doet. Ook al heeft hij misschien helemaal geen slechte bedoelingen en zet hij ze alleen voor de leuk op internet, dan staat er toch een foto van mijn dochter op internet, terwijl ik dat juist probeer te voorkomen en het zelf nooit doe.
Ik had er ook een melding van gemaakt. niemand zonder toestemming van mij of van mijn man maakt foto's van onze kinderen.
Ik snap jou heel goed hoor, ik moet er ook niet aan denken dat iemand met wat voor reden dan ook foto's gaat maken van mijn al dan niet geklede kind. Kan me niet schelen of ze gekleed is. Je maakt niet zomaar foto's van andere kinderen. Als hij nou had gevraagd aan de meisjes of ze even aan hun moeder gingen vragen of hij foto's mocht maken onder ouderlijke begeleiding is wat anders. Een ober van een hotel waar we op vakantie waren heeft ook zomaar een foto van mijn dochter (alleen haar gezicht stond erop) op zn facebook gezet, was ik ook niet van gecharmeerd. Goed dat je melding heb gemaakt. Vreemde mannen hebben niks bij kleine meisjes te zoeken.
Je hoort gewoon geen foto's te maken van andermans kinderen of dit moet je gevraagd zijn. Al is het voor een fotoproject, zou me geen bal uitmaken, hij hoort dat niet te doen. Die pedo martijn had ook een 'gewone' foto van een jongetje in zijn huis omdat hij het een mooie jongen vond... Het is niet altijd zo dat ze halfnaakt hoeven zijn..
Mss maakte hij wel een foto van iets anders en vergist je zoontje zich omdat de camera naar je dochter "wees"? Geen idee hoor ik denk maar iets.