Hoi! Ik wilde graag jullie mening en ervaringen weten. Sinds een paar dagen is het een drink drama hier. Mijn zoon (14 maanden) drinkt uit een tuit beker met een zachte tuit, dit omdat hij eigenlijk uit niets anders wil drinken. Nu drinkt hij op zich heel goed, altijd al gedaan. Hij heeft eigenlijk altijd wel dorst Alleen als hij nu drinkt dan slikt hij een gedeelte van de slok die hij heeft genomen door, maar de andere gedeelte laat hij gewoon langs zijn mond lopen. Dit doet hij met opzet, want als ik hem uit een gewone beker te drinken geef dan doet hij hetzelfde. Nu kan (of wil) hij niet zelf uit een gewone beker drinken. Ik heb ook een rietjesbeker en daar drinkt hij ook wel uit, maar doet dan het zelfde en laat vervolgens die beker links liggen. Maar goed, lastig is het wel, als hij steeds drinken uit zijn mond laat lopen. De berg was is niet te overzien Wie heeft dit ook eens bij de hand gehad en weet raad? Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Alvast bedankt!!
Heb net weer dat rietjes beker geprobeerd en daar wilde hij nu wel uit drinken. Maar dat zijn ook 3 slokken en dat ding wordt naar de andere kant van de kamer geslingerd... Maar goed, hij moet toch wat binnenkrijgen.
Thee, diksap, verse vruchtensap, maar het meest water. Haha dat wassen doe ik wel, anders heeft zoonlief geen kleren meer in de kast Elke keer als hij gedronken heeft is echt alles nat. Van zijn shirt en broek tot aan zijn hend en onderbroek of romper aan toe! Verschrikkelijk!