heeft er iemand en beetje verstand van matrassen? is het beter om naar een speciaal zaak te gaan of zijn de matrassen van bijvoorbeeld leen bakker of kwantum ook goed? ik wil geen vermogen neer leggen omdat ik dat niet heb, maar wil wel een goed matras. ik zie door de bomen het bos niet meer. maar ik ben echt toe aan een nieuwe.
Tja als je echt een goeie wilt, dan moet je denk ik wel naar een speciaalzaak. Maar misschien kun je wel bij Ikea kijken voor een matras, daar heb je heel veel verschillende soorten en aardig betaalbaar geloof ik.
Ik heb mijn matras bij een soort van outlet gekocht. Was helemaal niet duur maar wel echt een goede matras.
Ik heb die van de leenbakker (40E). En die bevalt prima. Nu ook het peuterbedformaat gehaald. Voor de 2 jaar die ze erop liggen werkt dat prima. Wel denk ik dat ik voor een 2e een nieuwe ga halen, voor dat geld kan dat prima. Dat vind ik wel zo fris..
Wij hebben een matras van een beddenzaak, meteen bij onze boxspring gekocht. Daarvoor had ik een ledikant met een gewoon leen bakker matras, maar ik vond deze niet echt lekker liggen met mijn rugklachten. Verder kwamen er erg snel een kuil in. Als je goedkoop wil dan zou ik eerder naar de ikea gaan, daar is de kwaliteit toch beter dan van de leen bakker.
Ik vind dus niks mis met leen bakker!! Zweeeer bij mijn matras. Heb zelf ook een slechte rug. Uistekende ruggewervels en heb een pokketvering gekocht. Daar voor een jaar lang op een ander matras geslapen. Was net gaan samen wonen en hij had het bed al. En een zere rug, niet gewoon meer. Maar ik slaap nu echt heerlijk. Vandaar dat ik dus niks mis vind met leen bakker. Nu ik me zo bedenk was niet echt een verschrikkelijk goedkoop matras. Maar een goede nachtrust is heel belangrijk en een goed matras esensieel hier voor. Ding koste toen volgens mij een kleine 300euro. Sucses. Janna
Wij hadden het goedkoopste matras 2p van de leenbakker er kwam mij toch een kuil in! zijn na een jaar terug gegaan en hebben ons geld terug gekregen (nouja we kregen waardebon die weer besteed moest worden) Nu slapen we op een ikea matras bijna een jaar en deze bevalt prima. van het leenbakker matras werden we allebij elke ochtend wakker met rugpijn maar met het ikea matras nergens geen last van
ik zou geen matras van de leen bakker of kwantum ofzo kopen, wij hebben een matras bij een beddenwinkel gekocht en was in de aanbieding, nooit verkeerd natuurlijk
ik zou zeker geen matras bij de leen bakker nemen, heb er 2 matassen door heen gesleten in 3 jaar tijd, dikke kuil int midden..., ikea matrassen kunnen ook goed zijn, me moeder heeft er ook 1 en die is zwaar rugpatient, let erop dat niet alleen het matras versleten is maar of de lattenbodem dit ook niet is, want is deze wel versleten dan zit je met een jaar weer aan een nieuw matras vast.... thja hihi ik zweer nu met het matras wat we nu hebben, maarja dan heb je het ook over een tempur en ben je wel een klein kapitaal kwijt, heb zelf ook geen beste rug, net als vriend...
Ik heb er geen verstand van,maar wel een tip. Let er op hoe zwaar hij is. Mijn man heeft 2 jaar geleden een nieuw matras voor ons gekocht, maar dat ding is zo zwaar dat hij in je eentje niet te keren is.
Hier een Ikea matras, nu bijna 2 jaar in gebruik, en er zit echt geen kuil ofzo in.. Tis de stevigste pocketvering die ze hebben volgens mij, en was 270 euro, 1.60 breed.. Wij hebben ook geen zin (en geen geld) om een verschrikkelijk duur matras te kopen, en hebben het matrasje voor de kleine ook bij Ikea gekocht (die was 90 euro, dus in verhouding nog duurder dan de onze zo ongeveer )