Ik heb nu 3 x positief getest met de testen vandeze site en nu net test ik negatief met de zelfde test? Kan dit of ben ik nu ineens niet meer zwanger? Ik heb geen bloedingen gehad ik ben alleen wel ziek op dit moment! Kan dat r mee te maken hebben?
Beetje raar. Ik snap alleen al niet zo goed waarom je 4! keer gaat testen. Als ie 1x aangeeft dat je zwanger bent is het toch goed! Nu ben je natuurlijk helemaal onzeker... Ik zou dan maar een predictor test oid gaan kopen en die nog eens doen...
kan zijn dat je urine op dat moment gewoon minder geconcentreerd is geweest... miss veel gedronken, misschien is het wel een test die meer hcg nodig heeft om pos aan te geven. met welke testen heb je in eerste instantie getest?
Ik snap haar juist wel ik heb zelf ook 3 of 4 x getest... want na die 4x geloofde ik zelfs nog steeds niet dat ik zwanger was dus kan me best voorstellen dat ze het 4 keer heeft gedaan.. Alleen raar dat die 4e x aangeeft dat je het niet bent... Miss nog eentje doen ...
Joh ik kan het aantal testen wat ik heb gedaan niet eens meer op 1 hand tellen! Lekker belangrijk hoe vaak iemand test..
Ik heb 4 x dezelfde gepakt, en nu is hij ineens negatief, ik heb net bruin bloed verloeren en moet zo naar de huisarts!
hihi, ook die van mij zijn niet meer op een hand te tellen hoor, kon het maar niet geloven. heb je de 4e idd een ander merk gebruikt? Dat kan natuurlijk wel anders uitvallen. Probeer het anders morgenvroeg nog eens met de digitale van clear blue, daar staat zwanger of niet. Heb je ook geen gedoe met lichte en donkere streepjes. Zitten 3 in een pakje, dus kun je ff vooruit. groetjes!
Ik snap ook waarom je 4 keer test. ik heb ook een aantal keer getest! en een darvan was ook negatief. De predictor was negatief die zou ik nooit aanraden. Maar soieso, al zou je een miskraam hebben gehad dan nog moet je een positieve test hebben want hcg blijft heel lang in je lijf zitten Ik zou er gewoon maar vanuit gaan dat die test verkeerd was aangezien je al 3 positieve testen had. zoals ik al zei ik had ook een negatieve test maar ben toch echt zwanger!
ik heb maar 1x getest. dus snap nooit waarom iemand zo vaak test. maar wat ik wel heb gehoord is dat een positieve test niet vaak fout kan zijn, een negatieve test kan dus wel fout zijn.
Misschien doen mensen het vaker testen omdat ze het zeker willen weten en omdat ze het miss niet geloven ( zoals ik )
Ik heb wel 5x getest. 2X gekocht en kreeg pas een dag later de bestelde testen binnen (kon niet wachten hihi) Toen wist ik al dat ik zwanger was en heb ik gewoon elke dag een testje gepakt. Ik wou het gewoon zeker weten!
Ik kom net van de dokter en moet vanavond om half 8 naar verloskunde voor echo. dokter vermoedt dat het mis is.
ow jee meis dat is vervelend... Hoop voor je dat het wel goed gaat... laat je het ons nog even weten? heel veel sterkte..