Aloha! Wie heeft er dé tip voor een goed restaurant in Utrecht/Amersfoort/Hilversum (of ergens daarbij in de buurt) waar ze lekkere tapas hebben of allemaal kleine hapjes? Het liefst all you can eat, puur om t feit dat ik dan voor m'n gevoel niet de hele tijd op de prijs zit te letten
el mundo in utrecht? t zusje is toch meer eetcafe hapjes in kleine porties ipv Spaanse tapas? is natuurlijk ook lekker!
Hmmm, nu heb ik honger van het lezen van die menu's Bedankt voor de tips meiden! Ik denk dat het t zusje wordt, maar ik heb in ieder geval nog wat leuke tips voor op mn lijstje, altijd leuk!
In Amersfoort heb je ook Brasa, Spaans restaurant in het centrum. Laatst ook heerlijk tapas gegeten. Alleen wel wat duurder dan all you van eat.
Als je een keer wat anders wil. Ik vind de suggesties zo standaard, sorry. Seven in Utrecht. Kijk maar eens op de site. Is een wereldrestaurant en je kan per gang 2 gerechtjes uit 2 landen combineren. Zooo lekker en een leuke sfeer.
Dara in Amersfoort! Het is geen all you can eat... maar wel zeer de moeite waard voor een lekker en gezellig etentje.
Ja eens! Vind dit restaurant een enorme aanrader en weer eens iets anders Brasa in Amersfoort is ook erg lekker. En beter dan de standaard tapas-toko's imo.