hevige steken in links onderbuik

Discussion in 'Anticonceptie' started by Elien, Oct 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elien

Elien Nieuw lid

Oct 31, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen,

ik pak nu sinds 2 maanden ongeveer de pil (Nora 30)
    en na anderhalve maand heb ik voor het eerst gevrijd zonder condoom.
    Nu heb ik de laatste dagen last van acuut opkomende steken
    in mijn linker onderbuik. Het is geen constante pijn maar het komt echt in steken die ongeveer 2 seconden duren, dan weer een seconde niets en dan weer een steek. Het voelt ook niet als menstruatiepijnen (daar heb ik ook zeer veel last van dus ik ken het verschil) De steken houden ongeveer een half uur aan en verdwijnen dan weer.
    Kan iemand mij in de richting helpen van wat er aan de hand zou kunnen zijn? Kan het iets te maken hebben met een zwangerschap? Ik heb ook de laatste dagen last van doorbloeding. Ik hoop dat iemand kan helpen :)

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

Jul 30, 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Wanneer je echt wilt weten of je wel of niet zwanger bent is een test het beste om te doen.
    Die steken kunnen idd ook komen van ongesteldheid, of misschien wel eisprong. Ik ken je cyclus niet... dus dat is moeilijk te zeggen. Misschien moet je lijf zich nog even instellen op de pil en is er daarom wat gerommel?

3. Elien

Elien Nieuw lid

Oct 31, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet normaal binnen 2dagen stoppen met mijn pil voor mijn pilvrije week dus kan het daar iets mee te maken hebben?
    Ik heb wel vaker last van krampen in mijn onderbuik maar deze zijn toch helemaal anders dan ik gewoon ben..

Share This Page