Hoi, Wij hebben een achterwaartse autostoel en merken vorig jaar toen we nachts richting Frankrijk reden dat mijn zoontje erg veel last had van de lichten van de auto's die achter ons reden .Hij werd hierdoor steeds wakker en huilde behoorlijk hierdoor . Hoe hebben jullie dit opgelost? Willen nu overdag gaan rijden maar eigenlijk is nachts wegrijden meer ideaal natuurlijk.
Badlaken hebben we idd overnagedacht, maar dan word het zicht zo veel minder voor de bestuurder. En dat met een lange rit naar Spanje.. Kiezen we liever voor overdag te gaan rijden. Denk ook dar dat de enige oplossing is, maar was vooral benieuwd of niemand anders er ook last van heeft
Mijn dochter heeft hier in het donker ook erg last van. De volgende keer dat we een lange rit maken in het donker plak ik zo'n extra breed zonnescherm op de achterruit, dat filtert hopelijk al iets. De hoofdsteun wat lager zetten zodat de koplampen er niet onderdoor schijnen helpt ook.
Ik lees net in de folder van babydump over Dadadark. Velletjes van 50x50 die verduisteren. Zou je er dus 2 van op de achterruit kunnen doen! Kun je er ook zo weer afhalen.