Hoii, Ik heb eerder hier mijn verhaal gedaan over dat ik onverwacht zwanger was op me 20ste. Nu had ik vandaag me afspraak bij de HA omdat ik niet zeker was van hoe lang ik zwanger ben. Na even voelen en drukken zei de HA dat ik beter langs de vk kan gaan.. Dat deed ik en ze wou best even snel tussen haar afspraken Door kijken hoe het allemaal zit bij mij Ik dacht zelf dat ik rond de 4 weken zou zijn nu.. Ze keek even en ze zei dat ie al 17 weken +2 is! Ik schrok natuurlijk en me zus was helemaal enthousiast. Ik ben maar gelijk langs me ouders geweest om het ze te vertellen. Ze Namen het super op en me moeder was helemaal blij dat ze oma word! Ze heeft zelfs al zwangerschapskleding voor me besteld haha Ik heb hier verder geen vraag bij maar ik wou het gewoon even kwijt dinsdag heb ik me echte afspraak voor een echo (ik heb wel een echo mee gekregen)
Wow! Wat bijzonder! Klinkt alsof je er inmiddels helemaal blij mee bent, dus nog even een echte GEFELICITEERD! Fijn ook dat je moeder zo lief reageerde.. Dit gaat helemaal goed komen, echt!
Lees alleen net dat je in mei pas gestopt bent met de pil,vreemd dat je dan al zover bent Toch door de pil een dan! Haha
Dankje! ja ik ben er al echt helemaal blij mee! En al helemaal dat me familie er zo positief op reageert. Denk dat dat automatisch gaat dat ik hij typ 😶 haha ik weet nog niet wat het word. De 24ste heb ik een echo waarop ze gaat kijken wat het word 😊 Ja indd Door de pil heen haha! Maar toch helemaal happy😊
Wouw 17 weken al. Ik had in je andere topic ook gereageerd en zag deze nu voorbij komen hihi. Nu officieel gefeliciteerd!! wat fijn dat je ouders zo positief reageerde joh. En je vriend? beetje geschrokken zeker hihi. Een hele fijne zwangerschap en geniet ervan!
Haha ja ik was met me zus geweest en ik kwam thuis en vertelde hem dat t iets langer is dan we dachten, hij moest zich vast houden aan de tafel toen ik zei 17 weken haha!
gefeliciteerd met je wondertje en dat is wel even schrikken als je een heel stuk verder blijkt te zijn, maar de eerste cruciale weken heb je gelukkig achter de rug zonder je druk te maken of het allemaal wel goed gaat. Geniet van je zwangerschap.
Haha kan me best voorstellen dat hij even moest gaan zitten hihi. En nog een voordeel je zit al bijna op de helft . En nog even en je zult je kindje voelen. Bijzonder he om opeens jou/jullie kindje op de echo te zien!
Jaa! Het was best gek! Omdat ik natuurlijk verwachte om nog niet zoveel te zien... Dan is het opeens heel groot haha Ja hij moest even bij komen Maar is net zo blij als ik haha
Geweldig! En fijn dat je ouders het zo goed opnamen. Nu lekker genieten, voor je het weet is het zover! Krijg je al een buikje?
Gefeliciteerd meid! En hoewel het schrikken was ben je wel al lekker bijna op de helft zonder stress of alles wel goed zal gaan.
Ja ik krijg al echt een buikje haha! Was me eerder niet opgevallen tot de vk het zei , ik dacht dat ik gewoon wat dikker werd omdat ik ook meer at! Ja klopt die stress heb ik indd niet gehad! Best wel blij om achter af Dankje voor de felicitaties allemaal!!