Ik vraag het me gewoon af, hoe snel je na een miskraam weer zwanger kunt zijn? mijn miskraam was meer dan 2 weken geleden. Bijna 3. ik vraag me gewoon af ofdat ik niet weer zwanger kan zijn, of is dat echt nog te vroeg? Het is maar een gedachten. Graag reageren als je snel na je miskraam weer zwanger was. Zou fijn zijn. Ik denk het niet maar je weet nooit. Hoe lang moet ik nog wachten voordat ik weer kan gaan testen? want mijn cyclus is geen touw meer aan vast te knopen. Hoe doen jullie dat? Moet je eerst weer ongie geworden zijn?voordat je weer zwanger kunt zijn? groeetn van jennie72
Hai Jennie, Als je geen curratage hebt gehad, mag je direct weer zwanger worden. Je moet er wel rekening mee houden dat het mogelijk is dat je cyclus langer duurt. Dat hoeft niet persee te gebeuren, maar kan wel. Er zijn veel vrouwen die direct weer zwanger zijn na een miskraam. Bij mij duurde het 6 maanden maar ik kreeg gelijk weer een miskraam . Hopelijk heb jij meer succes! Doei en sterkte, Anouk.
Ha Jennie, Ik heb in juni en in juli een (zeer vroege) miskraam gehad.. en ben nu weer zwanger. Dus het kan heel snel gaan! Voorlopig moet ik er eerst weer in gaan geloven, krijg een echo rond de 7 weken dus dat is heel erg spannend! Veel succes en hopelijk ben je snel weer zwanger. groetjes, Marit
Hoi Anouk hoe is het nu met jou? Ik vond het heel erg voor je. Want ik heb het zelf ook meegemaakt en 1 keer is al te veel. ik hoop dat het wat beter gaat met je. Ik heb het een plekje gegeven. Ik voel me alleen al 2 dagen heel erg misselijk. Hang soms boven de pot. Nou ja ik weet eevn niet. Ik moet maar eevn afwachten. Of mijn maag is gewoon super van streek.???Het komt goed we houden moed! Doe maar rustig aan. groeten van jennie72
Ja, met mij gaat het op zich goed hoor. Het is even doorbijten, maar ik moet zeggen dat ik mijn 1e miskraam als nog erger heb ervaren als de tweede. Ben enerzijds bang dat er iets mis is, en van de andere kant ben ik toch ook optimistisch omdat ik in elk geval wel zwanger word. Die misselijkheid is denk ik nog niet zo gek hoor. Je hebt uiteraard nog even wat HCG in je bloed en dat zal mischien nog wat nawerken. Succes meis en ik duim dat je snel met succes zwanger wordt. Knuffel, Anouk.
Hoi Anouk nee geen HCG meer in bloed ik heb het laten meten was maar 2 dus dat kan niet. Ik wacht wel weer af is wel moeilijk. want ik zou weer zwanger kunnen zijn. groeten jennie72
Ik heb op 4 september 2005 een miskraam gehad, daarna ben ik 1x ongesteld geweest en op 31 oktober was ik weer zwanger. Deze zwangerschap is wel prima verlopen en op 2 augustus is Joey geboren Ik weet precies hoe je je voelt, ik wilde ook zo graag zo snel als het kon weer zwanger zijn. Houd moed, je bent niet de enige die het overkomt, misschien is dat een troost. En dat je heel snel weer zwanger kunt zijn is een feit
8 augustus begon miskraam hevig daarna tot zaterdag 12 nog eens hevige stolsels daarna bijna geen bloedverlies meer. nu aan het wachten of op de menstruatie of weer zwanger. was mijn eerste miskraam ook. we moeten geduld hebben. sterkte.en succes. groetjes jorinda
Vorig jaar juli heb ik een miskraam gehad (was 12 weken ver het vruchtje was met 5 weken gestopt met groeien) Mijn oma vertelde altijd dat je lichaam net zo lang nodig had om te herstellen van een zwangerschap dan als je zwanger was geweest (dus ook bij een miskraam) Vreemd genoeg had ze daarin (in mijn geval) aardig gelijk want 3 maanden later had ik een positieve zwangerschapstest en op 20 augustus is onze kleine geboren. Groetjes
Ik heb in september vorig jaar een miskraam gehad. Ik moest dan 1x mijn regels afwachten om het bereken simpeler te maken (na een miskraam kan je een cyclus langer zijn en dan weet je niet wanneer je je eisprong hebt gehad en wanneer je kan testen). De volgende maand ik direct weer zwanger. Spijtig genoeg weer een miskraam. Weer een cyclus gewacht en toen was ik niet de volgendecyclus, maar degene daarachter zwanger. En kijk maar naar mijn banner....tot nu toe alles in orde. Dus bij mij was het ook steeds supersnel weer raak. Dus het kan. Hopelijk gaat het bij jou hetzelfde! Veel succes! Saartje
Hoi Jennie Eerst wil ik je veel stertke wensen met het verlies van je zwangerschap/kindje. Mijn MK is 6,5 week geleden en ik ben direct weer zwanger geworden. Of dit een goede zwagerschap wordt weet ik nog niet. De komende weken blijft het spannend, totdat we een goede echo in onze handen hebben. Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik aan het checken of er ook bloed is bij het afvegen... groetjees Simone
ik ben na mijn 1e mk weer direct zwanger geraakt. Al was het een verrassing eigenlijk want ik was gewoon ongi geworden. Helaas is deze ook weer een mk geworden. Nu wachten we weer af. veel succes hoor liefs
Ik heb in april een miskraam gehad. Ruim vier weken later had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. En tot nu toe gaat alles prima.
hoi jennie.. Heel veel sterkte in ieder geval! Ik had een positieve test op 30 april, maar op 1 mei begon de miskraam al... daarna heeft het nog 2 maanden geduurd voordat ik ongesteld werd... en nu ben ik weer zwanger Dus het kan idd heel snel gaan... Liefs xxx Debby
heel veel sterkte meid... ik heb 26 juni 2e miskraam gehad bij 6.5 weekdas dus bijna 11 weken geleden en ben nu al weer bijna 10 weken zwanger...dus ja het kan allemaal. tot nu toe gaat alles goed voel me lekker alleen erg moe. de 12e heb ik weer een echo heelllllllllllll spannend allemaal. maar het blijft onwerkelijk je denkt buikpijn en je hebt zo iets van me menstrautie zal op komst zijn....en dan dit groetjes van nog steeds een onzekere jantina
Ha Jennie. Ook ik had in maart een miskraam, en enkele weken later was ik weer zwanger. En dit keer verloopt alles zoals het hoort! Het valt me wederom op hoeveel meiden er weer zo snel zwanger zijn na een miskraam. Ik wil je heel veel succes toewensen!!
Wat een positieve berichten allemaal. Dat doet je goed! Ik zit in hetzelfde schuitje als jouw Jennie, en als ik dit lees krijg ik weer goede hoop! We gaan er allebei weer voor!! Succces!
Lieve Jennie, ik was direct weer zwanger zonder een menstruatie ertussen!! Ik kon tellen vanaf de eerste dag van de bloeding van de MK. Het kan dus wel he! Ik ben nu bijna 24 weken zwanger en alles gaat prima. Succes meid!