Op 26 aug. jl. heb ik een curretage ondergaan van twee (bijna helemaal lege) vruchtzakjes van 10 weken oud. Hierbij hebben ze mijn BM geperforeerd, waardoor ik een inwendige bloeding kreeg. Zaterdagavond kroop ik bij mijn weide onder de draad door en kreeg toen ineens enorme buikpijn. Die is afgezakt naar een draaglijk (naja) niveau en we zijn op een gegeven moment maar naar bed gegaan. 's Nachts werd het erger en erger en in de morgen had ik ook nog koorts erbij (38.4). Toch maar de HApost gebeld dat ik naar het ZH wilde, maar nee: ik moest eerst bij hen opdraven, dat kon om 9.10u. Daar konden ze alleen maar zeggen dat mijn pijn niet normaal was en ik ben doorverwezen naar de gyn in het ZH. In het ziekenhuis zaten we om 9.30u en er werd gelijk vanalles bekeken (voorgeschiedenis enzo) en er werd bloed getapt omdat ze verwachtten dat ze konden gaan opereren (was het geen BMtrubbels, dan zou het heel goed een blindedarm kunnen zijn). Na de nodige echo's zagen ze dat er in mijn BM resten placentaweefsel zaten, die gegroeid waren en waren gaan ontsteken. Die middag werd ik nog gelijk ge-her-curreteerd onder camera en echotoezicht. Het was een moeilijke ingreep, omdat mijn baarmoeder erg week was (had nog een HCG van 32), maar toch goed gelukt. Omdat ik geen witte bloedlichaampjes meer over had, moest ik tot aan vanochtend blijven. Het gaat nu redelijk goed, voel me wel wat slapjes, maar gaan buikpijn meer en ik vloei ook eigenlijk niet. Op 12 okt. moet ik voor controle terug naar het ZH, maar zodra ik stop met vloeien (en dat is denk ik snel) mogen we weer door voor de volgende! Da's een beetje in een notendopje wat er gebeurd is.
Jeetje pietje, wat vervelend allemaal. Ik hoop dat je het verwerkt krijgt. Heel veel sterkte en zodra jullie eraan toe zijn succes met de volgende ronde. Meid sterkte liefs fredje
hoi Piet Wat heftig zeg! Hebben ze bij de curretage in augustus je baarmoeder niet goed schoongemaakt. Doe rustig aan en heel veel sterkte gewenst liefs s
Zo meid dat is nogal heftig. Probeer rustig aan te doen meid het is allemaal niet niets. Heel veel sterkte met alles.
Vind dat ik er zelf ook nuchter over ben, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het al allemaal (de MK) een plaatsje aan het geven ben. Dit is een nare complicatie, maar ik verwijt niemand/niets iets, dus kan ik me erin loslaten. Ik ben allang blij dat ik zo op tijd was en dat er verder geen enge gevolgen zijn voor evt. volgende zwangerschappen e.d. Misschien komen de tranen nog (niet dat ik niet even gehuild heb op de OK en bij de gyn), maar zover het er nu uitziet, heb ik geluk bij een ongeluk gehad. Ik had nl. het boekje bij de OB nog eens doorgelezen over TSS en toen ik ook nog koorts kreeg bij mijn buikpijn, gingen bij mij alarmbellen rinkelen.
jeetje Piet wat een situatie, suc6 en sterkte de komende tijd ! moed houden voor de volgende ronde hoor ! Gr ing
JA, jeetje TSS is niet te onderschatten. Vind achteraf ook eigenlijk eng dat ik bij mijn MK nadat ik het vruchtje had verloren gewoon tampons ben gaan gebruiken (we waren met vakantie: strand en zwembad.)
Jeetje meis, wat een narigheid allemaal. Ik hoop dat je heel snel weer opknapt. Heel veel sterkte, liefs, mussie