Met spoed opgenomen zondag.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Piet, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Op 26 aug. jl. heb ik een curretage ondergaan van twee (bijna helemaal lege) vruchtzakjes van 10 weken oud.
    Hierbij hebben ze mijn BM geperforeerd, waardoor ik een inwendige bloeding kreeg.

Zaterdagavond kroop ik bij mijn weide onder de draad door en kreeg toen ineens enorme buikpijn. Die is afgezakt naar een draaglijk (naja) niveau en we zijn op een gegeven moment maar naar bed gegaan. 's Nachts werd het erger en erger en in de morgen had ik ook nog koorts erbij (38.4). Toch maar de HApost gebeld dat ik naar het ZH wilde, maar nee: ik moest eerst bij hen opdraven, dat kon om 9.10u.
    Daar konden ze alleen maar zeggen dat mijn pijn niet normaal was en ik ben doorverwezen naar de gyn in het ZH.
    In het ziekenhuis zaten we om 9.30u en er werd gelijk vanalles bekeken (voorgeschiedenis enzo) en er werd bloed getapt omdat ze verwachtten dat ze konden gaan opereren (was het geen BMtrubbels, dan zou het heel goed een blindedarm kunnen zijn).
    Na de nodige echo's zagen ze dat er in mijn BM resten placentaweefsel zaten, die gegroeid waren en waren gaan ontsteken. Die middag werd ik nog gelijk ge-her-curreteerd onder camera en echotoezicht.
    Het was een moeilijke ingreep, omdat mijn baarmoeder erg week was (had nog een HCG van 32), maar toch goed gelukt.
    Omdat ik geen witte bloedlichaampjes meer over had, moest ik tot aan vanochtend blijven.

Het gaat nu redelijk goed, voel me wel wat slapjes, maar gaan buikpijn meer en ik vloei ook eigenlijk niet.
    Op 12 okt. moet ik voor controle terug naar het ZH, maar zodra ik stop met vloeien (en dat is denk ik snel) mogen we weer door voor de volgende!

Da's een beetje in een notendopje wat er gebeurd is.

2. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Jeetje pietje, wat vervelend allemaal.
    Ik hoop dat je het verwerkt krijgt.
    Heel veel sterkte en zodra jullie eraan toe zijn succes met de volgende ronde.
    Meid sterkte
    liefs fredje

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zo dat is nogal wat allemaal.
    Heel veel sterkte om te verwerken.

Liefs, Mirre

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hoi Piet

Wat heftig zeg! Hebben ze bij de curretage in augustus je baarmoeder niet goed schoongemaakt. Doe rustig aan en heel veel sterkte gewenst

liefs s

5. Isis

Isis Lid

26 sep 2006
    24
    0
    0
    Bloemist
    Almere
    Hou je taai meid!

Liefs,

6. lyan

lyan Lid

5 sep 2006
    37
    0
    0
    nou dat is allemaal niet mis.
    Hou je taai en veel sterkte.

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Zo meid dat is nogal heftig.
    Probeer rustig aan te doen meid het is allemaal niet niets.
    Heel veel sterkte met alles.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat heftig Piet! Ik wens je heel veel sterkte. Ik vind je erg nuchter. Zorg dat je wel goed rouwt.

9. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Vind dat ik er zelf ook nuchter over ben, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het al allemaal (de MK) een plaatsje aan het geven ben. Dit is een nare complicatie, maar ik verwijt niemand/niets iets, dus kan ik me erin loslaten.

Ik ben allang blij dat ik zo op tijd was en dat er verder geen enge gevolgen zijn voor evt. volgende zwangerschappen e.d.

Misschien komen de tranen nog (niet dat ik niet even gehuild heb op de OK en bij de gyn), maar zover het er nu uitziet, heb ik geluk bij een ongeluk gehad. Ik had nl. het boekje bij de OB nog eens doorgelezen over TSS en toen ik ook nog koorts kreeg bij mijn buikpijn, gingen bij mij alarmbellen rinkelen.

10. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    jeetje Piet wat een situatie, suc6 en sterkte de komende tijd ! moed houden voor de volgende ronde hoor !

Gr ing

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA, jeetje TSS is niet te onderschatten.
    Vind achteraf ook eigenlijk eng dat ik bij mijn MK nadat ik het vruchtje had verloren gewoon tampons ben gaan gebruiken (we waren met vakantie: strand en zwembad.)

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Tjeetje zeg wat erg! Sterkte!

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Piet, wat een verhaal, ik hoop dat je snel beter bent!

14. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meis, wat een narigheid allemaal. Ik hoop dat je heel snel weer opknapt.
    Heel veel sterkte, liefs, mussie

Deel Deze Pagina