Vraagje over Vloeien..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tamara24, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    Helpp,,

ik heb op 10 mei een curretage gehad en heb ongeveer 2 weken gevloeid. daarna was vloeien, buikpijn en rug pijn over. tot heden heb ik geen last meer gehad nergens van. gister gebeurde iets raars.. ik zag weer helder rood bloed. ik dacht dat ik ongesteld was maar tegen de avond aan was het vloeien opgehouden!
    is dit normaal.. kan iemand mij dat vertellen aub. ik heb helemaal geen buikpijn of rugpijn meer, alleen dat vloeien maak ik me zorgen om.

xxx Tamara

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Tamara,

Wat ik zo op het forum heb gelezen hebben veel vrouwen last van ontregelde hormonen na een curettage, met tussentijds bloedverlies. Vaak houdt dit na een paar cycli vanzelf weer op. Ik heb zelf ook licht bloedverlies gehad, achteraf op het moment dat mijn lijf tussen zwangerschap -af en nieuwe -cyclus zat, dus ook hormonenbende.

Veel succes!

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb 8 weken! gevloeid na mijn miskraam. Heb inmiddels een kuur gekregen van twee weken, na deze kuur moet er een heftige menstruatie komen en dan moet ik weer heen voor controle. Is het dan niet goed, dan moet ik alsnog gecuretteerd worden.

Deel Deze Pagina