Hello Mamma's, Ik heb een vraagje over het vloeien na je bevalling. Ik weet niet of ik hier dan goed zit maar wist ff niet waar anders te vragen. Maar de vraag is dus, hoelang vloeide jij na je bevalling (had je bloedverlies)? Ik ben nu 4 weken geleden bevallen en vloei dus nog. Ik weet gewoon niet meer van de 1e hoe dat was. Maar ben t wel ff zat nu , wil er nu wel vanaf! Ben dus benieuwd hoelang het bij jullie duurde. Of wat gemiddels is... Greetz RR
hoi gemiddeld vloei je ongeveer 6 weken,daarna moet het echt minder worden anders ff naar de vk of ha liefs rianne
ik heb naar de bevalling 6 weken gevloeid toen 1 week niet en daarna kwam het weer nu bijna3 weken weer niet!
Zulke dingen vergeet je eigenlijk zo, maar volgens mij was het bij mij ongeveer 3 weken.Lang genoeg dus.
Ik heb ongeveer 4 weken gevloeid. Daarna werd ik na een paar dagen niet gevloeid te hebben ongesteld! Was ik EINDELIJk van dat kraamverband af zat ik er weer mee haha
Ik heb na beide bevallingen 6 weken gevloeid. Eerste 4 weken hevig, daarna wel een stuk minder, maar evengoed vergelijkbaar met mijn menstruatie..
ik 5 weken gevloeid, de eerste twee weken rood daarna echt bruin. toen een week niet en toen mijn spiraal laten zetten waarna ik weer 7 weken vloeide..... Maarja nu overal vanaf en wordt hopenlijk ook niet meer ongi.
Ik heb 6 á 8 weken gevloeid, in het begin heviger dan op het einde. Ik ben toen 1 week erna ongesteld geworden, dus begonnen met de pil...en ja...doordat mijn lichaam opnieuw aan de pil moest wennen ben ik 2 pilstrips lang ongesteld geweest... Dus ik heb die 9 maanden niet-ongesteld-zijn dubbel en dik weer teruggehad, helaas. Nu is weer alles zoals het moet mbt de menstruatie. Succes ermee! Liefs xxx, Debby