Uitslapen

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Tot hoelaat slapen jullie of je man uit als die mogelijkheid er is?

Ik kan zelf niet ( meer) uitslapen. Het langst is tot max 0900 langer lukt me niet al dwing ik mezelf ertoe en knijp ik mn ogen stijfdicht.

En jullie?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Was dat uitslapen????

ALs ikgeluk heb en onze dochter "slaapt uit" dan kan het half 9 worden.
    Mijn man blijft altijd liggen tot een uur of 10.
    Ben ik een keer zo gaar als wat en hij wil haar mee naar beneden nemen dan is het een grote hysterische huipartij dus mama is altijd de sjaak.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Als mijn zoontje uit logeren is bij oma en ik uitgeweest ben lig ik rustig tot een uur of 1 in bed. Heerlijk :p
    Gebeurt een paar keer per jaar...

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Uitslapen wat is dat? Ik heb dan geen man,maar in mijn kind-vrije weekenden ben ik óók rond 5 a 6 uur wakker..tja ochtendmens..ongeacht hoe laat ik naar bed ga. En het lijkt me best lekker hoor,eens uitslapen.

5. Maia

Maia Niet meer actief

tja, als ik 'mag' uitslapen (man neemt dochter mee naar beneden) is er al zoveel herrie dat ik dus al wakker word :) blijf vaak dan nog wel liggen maar meestal ben ik toch uiterlijk 9 uur wel beneden want dan red ik het niet meer.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik ben altijd tussen 7 en 9 wakker, ik zou wel uit willen slpen maar zodra ik dochter hoor ben ik gewoon wakker..

Manlief slaapt rustig uit tot half 10 10 uur enals het kon langer:p

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Oooo dan vind ik jullie mannen nog redelijk. Wordt net eentje wakker (11.30!!!) associaal gewoon.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tussen tien en half elf word ik meestal wel wakker op mijn uitslaapdag

9. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Mijn man slaapt meestal op zondag tot die tijd vind ik echt niet associaal.
    Ligt ook aan zijn werk hoor. Altijd hele lange dagen en vaak op zaterdag ook dus mag hij op zondag lekker blijven liggen.
    Onze dochter heeft dagen dat ze zelf ook uitslaapt tot 9:30 of zelfs later en als ze vroeg wakker is dan is dat nog tegen 8 uur dus mij hoor je niet klagen.
    Is ze een keer logeren ben ik alsnog rond die tijd wakker puur gewenning.

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    hmmm manlief word pas wakker als ik hem wakker maak, ligt een beetje aan me bui!
    Ik verschil ene x 6 uur dan 10 uur dan weer half 8 geen pijl op te trekken

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Uitslapen? Dat ken ik niet meer! Als ik "mag" uitslapen, dan ben ik alsnog rond 9uur a half 10 wakker. Vandaag werd mn zoontje om 9uur wakker, dus dat is al uitslapen voor mij.
    Mn man die kan rustig slapen tot een uur of 12.. Daar kun je een bom langs af laten gaan, dan wordt hij nog niet wakker.

12. Ik kan ook niet meer uitslapen de laatste tijd.. Lig al weken halve nachten wakker en ben dolblij als ik het licht zie worden want dan is die rotnacht tenminste voorbij.. :( Ik zou heel wat over hebben voor een nachtje lekker slapen :(

13. Klachtje

Klachtje Actief lid

30 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    uitslapen hier, tussen 11 en 1. De laatste tijd lukt het me niet meer, dus rond half 9 9 uur. Me vriend die licht nog lekker te slapen, maar die haal ik er zo ook uit :p

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ha, goeie vraag!
    Ik kan heel soms - als ik echt heel moe ben/slechte nacht heb gehad en de kans krijg - wel eens uitslapen tot half 12. Maar dat is sporadisch, paar keer per jaar. Meestal kan ik niet meer inslapen als ik ben wakker getettert door dochterlief. Maar mijn 'uitslaapdag' (zaterdag meestal) probeer ik wel tot half 9 in bed te blijven, ook al slaap ik dan niet meer.

Vriend daarentegen, kan standaard op zondag blijven pitten tot een uur of 1.. later misschien zelfs. Ligt er nu dus ook nog in ;) Maar ja, hij zal t wel nodig hebben..

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hooguit half 9 want dan willen de hondjes eruit. Mijn man ligt, als hij kan uitslapen, soms wel tot half 11 in bed. Vind ik zonde van m'n dag ;)

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wij slapen geen van beide uit. Eens in de zoveel tijd dan heb ik de zaterdag en hij de zondag maar dat gebeurd niet vaak omdat we veel dingen op de agenda hebben.

En ja, misschien niet zo aardig maar ik ga niet elke zondag om half 8 met dame naar beneden zodat vriendlief elke zondag uitslaapt terwijl dat ik nooit mag uitslapen. ;)

Het is of allebei of geen van beide vind ik.
    Dus het is hier meestal rond half 8, dan leggen we dochter tussen ons in. Slaapt vriendlief nog een half uurtje, ik kijk tv met haar en verschoon/verkleed haar. Dan naar beneden.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben ivm de kinderen altijd om half 7 op, mijn man slaapt op zondag wel uit tot eem uur of 12.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

maximaal om 10 zijn we beide beneden

19. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Als ik vrij ben:
    07.30 papflesje geven, en dan samen nog ff dutten tot uurtje of 09.30

Moet zeggen dat zoonlief na zijn papfles, nog een uurtje doorslaapt

Beiden vrij: 07.30 papfles, daarna gaat manlief eruit...en laat mij doorslapen tot uurtje of 10-11.00

Dus mag niet klagen:D

20. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lukt het uitslapen ook niet meer sinds we een dochtertje hebben. Vanochtend was het ook al weer 6 uur. Heb haar eerst nog wel weer ingestopt en toen was ze nog wel even stil maar later dan 7 uur kon ik het echt niet rekken. Dan leggen we haar nog lekker even tussen ons in en gaat ze nog even tekenfilmpje kijken. Daarna gaat 1 van ons vaak met haar naar beneden. Als ik dan nog blijf liggen kan ik meestal niet meer slapen maar lig ik nog wel even lekker wakker te worden.

Deel Deze Pagina