Hallo, mijn zoontje van 9 maanden is dol op mijn sleutelbos . Nu is dat niet zo handig omdat ik steeds mn sleutels kwijt ben. Hij gooit ze overal onder en op. En ik vind het niet zo veilig en hygienisch. Ik ben overal (lees speelgoedwinkels) opzoek gegaan naar een speelgoed sleutelbos. Dacht dat dat niet zo moeilijk zou zijn omdat veel kindjes volgens mij sleutels geweldig vinden, maar nergens te krijgen. Ik zie ze wel in bijtring uitvoering voor in de koelkast bij tandjes, maar dat zoek ik niet. Die zijn te zacht. Zoek gewoon van die hard plastic grote sleutels. Iemand een idee? Ben geweest bij Intertoys, Bart Smit, Hema, V&D, Bijenkorf, Kruidvat, Etos. Thanx!
van Nuby is er een leuke, zijn bijtsleutels! geloof gewoon bij Kruidvat (een groot filiaal) of etos gehaald...Hoogvliet verkoopt ook Nuby artikelen
of van fisher price, weet alleen niet waar verkrijgbaar... Rammelende sleutels van Fisher-Price | Oei, ik groei!
Dank allemaal! Het is ongeveer wat ik bedoel. Had t nog iets simpeler in mijn hoofd. Geen afstandsbediening en licht en geluid enzo maar alleen een paar sleutels aan een ring.
Bij de intertoys, toys xl hebben ze deze http://speelgoedstunter.nl/media/catalog/product/c/h/chicco-sleutels.jpg
hebbes?! Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/producten/12-63281/groot/chicco-sleutelring-zacht.jpg
ik heb ze(de chicco) nog ergens liggen, onze jongen deed er niets mee. Als je interesse hebt wil ik ze je wel toesturen hoor. PB me dan maar
je hebt ze ook van bright starts die zijn wel hard ook al noemen ze het een bijtring bartsmit.com - Sleutelbos Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed!=
ik ben nu niet thuis(vanaf vrijdag weer) dus kan het niet helemaal 100% zeggen maar in mijn geheugen is dat idd zo 1 met de kleurtjes die jij beschrijft. Ik heb net ff in mijn foto album geneusd maar er is geen 1 foto waar dat ding op staat(zo dol was ie erop duhu)
Bij de Prenatal verkopen ze de meest simpele. Een ring met 5 sleutels eraan. En ik geloof dat ze tussen de 1 - 1,50 kosten. Nijn heeft hem gekregen bij haar geboorte, zat in een van de 10 dagen pakketen.