dochtertje 5 maand

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door monky1, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    hoi ik heb een vraagje ik zit met een slaapschema van mijn dochter
    ze krijgt savond 21.00 uur haar laatste fles slaapt dan tot smorgens half 9 (maak ik haar wakker)en dan gaat ze weer tegen 10.00 naar bed want dan is ze weer moe dan slaapt ze weer zon 3,5 uur achter elkaar krijgt ze weer de fles maar dan is ze na 2 uurtjes weer moe doe ik haar naar bed slaapt ze hooguit een half uurtje en is dan weer wakker en wil niet meer slapen maar is dan ook niet te genieten.
    nou heeft ze gister morgen bij de oppas slecht geslapen zon 2 uurtjes en toen wou ze smiddags ook wel slapen zon 2 uur achter elkaar
    nou is mijn vraag zou ik haar bij haar ochtend slaapje eerder wakkr maken zo dat ze smiddags dan ook wat langer slaapt net als gisteren dan is ze wel wat beter gehumeurd

groetjes monky

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lijkt me het proberen waard. logisch dat ze smiddags meer wakker is na zo'n lange nacht en ochtend vol met slaap.

Dus gewoon even uitproberen. Kan best zijn dat ze hier even aan moet wennen omdat het voor haar een nieuw ritme is. Geef het even de tijd.

Ilja

3. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    we hebben het geprobeert en ze heeft smiddags wee 2 uurtjes geslapen het is even wennen want ze huilt wel als ik haar sochtends eeder uit bed haal maar goed ze slapt smiddags ook weer even

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Komt goed meid.

Ilja

5. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    hoi
    ik wou je eve zeggen dat het nu beter gaat ze slaapt nu smiddags gemiddeld zon 2 uurtjes en dat is lekker

groetjs

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Super.

Ilja

Deel Deze Pagina