hoi hoi ik heb negatief getest vandaag maar mijn temp blijft wel hoog 12 aug 36.8 13 aug 36.7 14 aug 36.6 15 aug 36.7 16 aug 36.7 17 aug 36.5 18 aug 37.7 hij is vandaag weer omhoog gegaan en mijn symptomen -misselijk (de hele dag maar met vlagen) -moe alsof ik niet geslapen heb -zere borsten -krampen en steken -vaker plassen -kleur van mijn plas is donkerder -last van mijn onder rug -smaak is anders -geur is sterker en ik heb allemaal vlokjes in urine liefs samantha
Hoi Samantha, Een test moet echt positief zijn, wil je zwanger zijn. Hopelijk wijzen de klachten er wel op en test je over een paar dagen een positieve test. Het is dus eigenlijk nog een kwestie van afwachten, meer kan je niet doen. Mocht je na een dag of 7 nog steeds negatief testen en er is ondertussen niet een ongesteldheid opgetreden, dan zou je even langs de huisarts kunnen gaan. De witte vlokjes in je urine en donkerder. Kan je wel goed uitplassen, geen kleine beetjes? En heb je pijn bij het plassen? Beantwoordt je voor jezelf een deze vragen positief dan zou er ook eventueel een blaasontsteking kunnen zijn. Breng dan even urine naar je huisarts. Hopelijk ben je in verwachting of anders snel, groetjes, japke
ja ik kan goed uitplassen en geen kleine beetjes en heb geen pijn bij het plassen dus ik heb dan geen blaas ontsteking liefs samantha en bedankt voor je antwoord