Amy heeft nu al bijn al 2 dagen geen groente gegeten, moet ik mij nu wel zorgen maken of kan dat weleens gebeuren? Ze heeft ook alleen maar aandacht voor andere dingen maar niet voor haar eten. Betekend dat, dat ze geen zin of honger heeft?
Betekent oa dat ze van alles om zich heen ziet en deze indrukken allemaal in zich op neemt. Nee, is echt niet erg hoor, is een periode.
Ik hoop dat het znel weer voorbei is, ze moet toch ooit een keer zin krijgen in groente! Volgend mij heeft zij nooit echt honger als ik met de groente kom en als ik wacht tot dat ze honger heeft wil ze alleen nog maar de fles...
Joh, ze is nig geen 7 maanden! Je zit in de introsuctiefase. Dab us af en toe geeb groente echt geen ramp hoor~!
@ dirksmama Hahahaha, heb je even snel getypt? Sem komt ook niet altijd aan groente toe, maar dat heeft bij hem te maken dat hij een enorme slaapkop is!
nou Amy is op 30 oktober wel 7 maanden, maar maakt niet uit. Amy is idd. ook een slaapkop, s'ochtends is ze vaker wakker dan s'avonds... juist rond de etenstijd