Hai dames, Ik wist niet goed waar ik deze vraag kon plaatsen dus maar even hier gedaan Kan iemand mij vertellen of je nog steeds het 9 maanden dagboek krijgt als je bij FBTO verzekerd bent en je aangeeft dat je je kraampakket wil ontvangen? Wil namelijk heel graag dat boek al kopen, maar nou las ik hier en daar dat je die boeken gewoon krijgt als je bij FBTO verzekerd bent? Scheelt toch weer geld en dubbele spullen he Alleen kan ik nergens goed vinden of je die ook nog in 2013 krijgt.. Wie oh wie weet het? Thankx
Dit jaar ook nog, ben in januari overgestapt en alles gekregen! Vergeet ook de (pret) echo twv 100 euro niet!!!
Dat is een goeie! Je kan dus gewoon een pretecho doen, en die dan indienen? Zonder dat het je eigen risico o.i.d. kost? Bedankt!
Ja tot 100 euro! Maar je moet wel een officiƫle bon hebben foto van maken opsturen naar fbto en geld stond binnen 2 weken weer op mijn rekening! (Trouwens wel gezinsplanning maar dat heb je denk ik ook ivm kraampakket?)
Ja een super verzekering! Werkt allemaal heel makkelijk, module gezinsplanning kost zowat niks maar je krijgt er ontzettend veel voor terug. 3x boekje van Pauline Oud, prima kraampakket, en inderdaad kun je een pretecho (of nekplooimeting) laten doen tot max 100 euro. Bij mijn jongste een 3d echo laten doen, harstikke leuk en iets wat ik zonder vergoeding niet gedaan zou hebben. Maar was wel erg blij met de ervaring. En ook na de tijd anticonceptie vergoed en lactatiekundig advies tot 100 euro.
Wat leuk dat je die boeken krijgt. Dat wist ik niet. Wanneer krijg je die?, tegelijk met de kraampakket?
1e bij aanvraag kraampakket, dan bij kraampakket baby s eerste jaar en na paar weken nog het kraambezoek boek!
Nou dames, bedankt voor de goede info! Dus je kan ook twee echo's laten doen? Gewoon tot 100 euro?? Kost inderdaad bijna niks en je krijgt er dan best veel voor