Graag jullie mening! Dit is mijn 1e cyclus na het stoppen met de pil. Op dag 45 dacht ik eindelijk mijn eisprong te hebben! Ik had die ochtend een temperatuurdip en had overdag een aantal uren lang echte ongi-kramp. Daarna gaf FertilityFriend aan de hand van mijn temperaturen ook aan dat het een eisprong was. Ik had dus goede hoop dat mijn cyclus op gang was gekomen! Ik had ongeveer 14 dagen na deze 'eisprong' mijn eerste echte menstruatie verwacht. Op dag 61 daalde mijn temperatuur en dacht ik dat dit een teken was dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Echter, ik zit nu op 19 dagen na de eisprong, en nog niks te bekennen. Bovendien was mijn temp de laatste 2 dagen juist weer hoog...?! Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Wat denken jullie, heb ik een eisprong gehad of zit fertilityfriend en mijn eigen gevoel ernaast? Hoeveel dagen na je eisprong is het nog 'normaal' om ongesteld te worden? Ik neem aan dat als ik niet binnen een aantal dagen vanaf nu ongesteld wordt, dat het geen eisprong is geweest.... Mijn temperatuurkaartje: [IMG=http://img53.imageshack.us/img53/1023/tempfx8.th.png] NB. De reden van het 'open' rondje op de dag van de eisprong is dat ik om 03.00 moest temperaturen omdat ik die ochtend/nacht heeeel vroeg weg moest! Echter, ik was de avond ervoor al om 21.00 naar bed gegaan en direct gaan slapen. Hierdoor heb ik die nacht evenveel slaap gehad als alle andere nachten, en denk ik dat de temp wel betrouwbaar is! Alle andere dagen zijn om 05.30 getemperatuurd.
Het ziet er naar uit dat je toch aan het ontpillen bent. Ik zie in ieder geval geen duidelijke eisprong. Fertilityfriend geeft geen zekerheid. Zeker na het stoppen met de pil kunnen je hormonen , en dus ook je temp) wat raar doen. Veel succes!
Je temp is niet betrouwbaar wanneer je eerder tempt . Ik temp vaker op een dag en je temp is nooit hetzelfde na je slaap hoor. Je moet daarvoor echt op het zelfde tijdstip tempen. Dus volgens mij is er nog geen eisprong geweest dan. Ik ben eind juni gestopt met de pil en heb sinds 8 aug ook nog geen eisprong gehad.