inderdaad, wat @pcootje ook vraagt: heeft hij donkere urine? En dan bedoel ik colakleur zeg maar. Dan komt het inderdaad waarschijnlijk van lever of galblaas. Kan een tijdelijk iets zijn maar neem het zekere voor het onzekere en regel de ha
Whahahahhahaha dat hij het trots kwam vertellen!! Misschien is het dan ook wel opschepperij dat het "helemaal wit" was? Zou het misschien slijm uit de darm kunnen zijn ipv poep? Dan kunnen zijn darmen ontstoken zijn.
Ja serieus hij kwam het vertellen . Maar nee, daar zal hij niet over opscheppen. Toen ik vroeg hoe wit, liet hij de handoek zien. En geheel wit zei hij, dus geen slijm o.i.d. Maar hij zei dat ze urine vanmorgen heel donker was. Sterke thee donker idd niet bruinbier donker. Nu moet ik hem nog proberen hem naar de dokter te krijgen, want meneer is nogal eigenwijs en mijn sm gaf hem advies het even aan te kijken :S. ZUCHT!
dan morgen maar meeslepen onder het MOM van he we gaan lekker naar de hema voor het 1euro ontbijt en dan toch net de verkeerde straat inrijden.........
Ik zou helemaal gek worden als ik jou was. Pfff wat is het toch altijd met mannen en eigenwijs zijn als het over de dokter/het ziekenhuis gaat. Snapt hij dan niet dat dit heel gevaarlijk kan zijn? Ik zou hem echt proberen wat meer bewust te maken van wat er aan de hand kan zijn... succes.
Doet mij denken aan pfeiffer. Althans, ik had dat regelmatig toen ik pfeiffer had. Je zegt ook dat hij erg moe is. Maar wij zijn geen dokters dus wanneer mag ie naar de huisarts?
Sorry maar ik zou hem meesleuren als hij niet zou gaan want hier moet je echt niet mee wachten en het kan heel gevaarlijk zijn!! Sorry wil je niet bang maken maar ik ken ook mindere verhalen, gewoon niet wachten en gaan!
Ik heb hier ook een paar keer last van gehad en maakte me toen ook zorgen! Bleek bij mij beide keren om een soort maag/darm virus te gaan terwijl ik me eigenlijk niet eens echt beroerd voelde.
Ik heb het ook gehad maar kwam doordat ik iets aan mijn darmen had en daardoor weinig kon eten (is al eeuwen geleden hoor...) Zou er inderdaad snel mee naar de dokter gaan als ik hem was en zeker nu eens even niet naar zijn moeder luisteren maar naar zijn lichaam! De dingen die ik hier lees van andere zijn niet echt om vrolijk van te worden. Hij moet nog een leven lang met mijn lichaam doen en niks gaat boven een gezond lichaam. Succes ermee!
Geelzucht is slechts een symptoom en kan zoveel oorzaken hebben. Hoeft niet per se hepatitis A te zijn. Het kan een onschuldig virus zijn en het kan heel ernstig zijn. Ik wil ts ook niet bang maken maar ken helaas een soortgelijk verhaal waarbij het niet goed is afgelopen. Sleur 'm dus echt naar de dokter!
Witte/grijze/stopverf ontlasting Wanneer er geen of weinig bilirubine in de ontlasting zit krijgt deze een lichte, grijze kleur (ook wel getypeerd als stopverf). Dit kan veroorzaakt worden door een gebrekkige afbraak van bilirubine of een afsluiting van de galwegen. Bij deze vorm van ontlasting dient men een (huis)arts te raadplegen.
Heeft ie nou echt advies gevraagd aan z'n moeder? Wel apart dat zij het trouwens nog zou aankijken. Heb je inmiddels een afspraak gemaakt?
ik zou toch vriendelijk, maar streng aangeven dat een huisarts wel handig is. Dit moet wel even nagekeken worden lijkt me.
Maak morgen een afspraak voor hem. Hij had vandaag niet af kunnen zeggen op zijn werk. . Interesseert me vrij weinig wat zijn moeder zegt hoor haha.
ik heb het idee dat jullie er best licht over denken, klopt dat?Als het een leverprobleem is moet je uitkijken dat je jezelf niet aan het vergiftigen bent. Dit is gewoon serieus niet goed hoor....ik had vanochtend meteen gebeld.
Nou het lijkt me anders urgent genoeg om ook even niet naar de baas te luisteren Kon hij ook niet heel laat in de middag terecht dan?